مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

قابلیت دید در شب و ال ای دی دید در شب هایک ویژن

امکان استفاده از   دوربین مداربسته    در شب یکی از ویژگی های جذاب این وسیله برای مشتریان است ، دوربین های هایک ویژن با استفاده از ال ای دی دید در شب می توانند در شب یا فضاهای تاریک ، نور مناسب جهت تصویر برداری دوربین را فراهم کنند . در این محتوا در خصوص ال ای دی دید در شب کمی بیشتر توضیح می دهیم .


hikvision


انواع مختلفی از ال ای دی دید در شب در دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ال ای دی دید در شب معمولی
  • ال ای دی دید در شب هوشمند
قابلیت دید در شب و ال ای دی دید در شب هایک ویژن

ال ای دی دید در شب معمولی

ساده ترین سیستم دید در شب استفاده از ال ای دی دید در شب معمولی است . این تکنولوژی ساده در دوربین های معمولی و ارزان قیمت بکار برده می شود ، در این دوربین ها ، هنگامی که نور فضا از مقدار مشخصی کمتر می شود ، ال ای دی دید در شب دوربین روشن شده و نور مشخصی را بدون هیچ کنترلی می تاباند ، این موضوع باعث می شود تا اشیاء نزدیک به دوربین تصویر بسیار روشن ( غیر قابل تشخیص ) و اشیا دورتر از تاریک تر مشاهده شوند .

ال ای دی دید در شب هوشمند

در این نوع ، دوربین ها از ال ای دی دید در شب هوشمند استفاده می کنند ، در این حالت هنگامی که شدت نور محیط از مقدار معینی کمتر شود ، ال ای دی دید در شب دوربین بصورت هوشمند روشن شده و مقدار نور IR متناسب با فاصله اشیایی که در جلوی دوربین قرار گرفته است را می تاباند . در قابلیت دید در شب هوشمند ، چهره افراد در شب ، جزئیات بیشتری داشته و کاربران می توانند با دغدغه کمتری نسبت به ال ای دی دید در شب معمولی از این دوربین ها استفاده کنند .

گفتنی است که ال ای دی دید در شب دوربین های مختلف هایک ویژن از نوع هوشمند می باشد و مشتریان می توانند جهت پوشش نیاز های خود در شب از دوربین های Smart  IR هایک ویژن استفاده کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد