مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

طراحی سایت دندانپزشکی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

طراحی سایت دندان پزشکی به مثابه طراحی سایت پزشکی و مراکز طبی و درمانی بصورت تخصصی تر و کاربردی تر برای دندانپزشکان و لابراتورهای دندانپزشکی و ارایه دهندگان خدمات زیبایی و بهداران تجربی پیاده سازی و اجرا می شود.

اهمیت و لزوم طراحی سایت دندانپزشکی

معرفی دندانپزشک در اولویت اول کاری برای   است و برای اینکه تمام مردم با مجرب ترین و بهترین دندانپزشکان در ارتباط باشند لازم و ضروری به نظر می رسد.  اطراف خود را نگاه کنید، خیلی از افراد برای ترمیم و محافظت از دندان های خود به دنبال یک دندانپزشک حرفه ای و مجرب می گردند و قطعا یکی از عرصه های مهم برای جستجو چنین خدماتی اینترنت است. در حال حاضر حالت انتخاب پزشک از سسیتم سنتی و روش های مراجعات حضوری خارج شده است  و همه افراد به دنبال یک دندانپزشک خوب برای سرویس دندان های خود در فضای مجازی و اینترنت می گردند. از اینرو موثرترین و بهترین راه برای اینکه مردم به شما بعنوان یک دندانپزشک حرفه ای و مجرب سریعا دسترسی پیدا نموده و با شما آشنا شوند طراحی سایت دندانپزشکی است.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

طراحی سایت دندانپزشکیهمچنین کلینیک های دندانپزشکی نیز برای نمایش و ارایه خدمات خود به عموم مردم و شناساندن پزشکان و برتری های خود نسبت به سایر درمانگاه ها و همچنین جذب بیماران جدید نیاز به طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی دارند.

خدمات و امکانات طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی وب سایت دندان پزشکی باید به شکلی حرفه ای پیاده سازی و راه اندازی گردد و کار با آن بایستی برای کاربران و مراجعان سایت ساده باشد و بازدید کنندگان به آسانی بتوانند به بخش های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

امکانات طراحی سایت دندانپزشکی:

1- طراحی صفحه رزومه برای ارایه سوابق علمی و تجربی، مدارک تحصیلی و سرتیفکت های دندان پزشک و یا تیم دندانپزشکان.

2- طراحی بخش خدمات که کلیه خدماتی در مطب یا کلینیک دندان پزشکی انجام می گیرد بطور مفصل در این بخش پیاده سازی می شود. خدماتی نظیر: عصب کشی، کشیدن دندان، ایمپلنت، ارتودنسی، دندان عقل و یا خدمات دندانپزشکی زیبایی مانند: سفید کردن دندان ها، اصلاح طرح لبخند، اصلاح شکل و فرم دندان ها، اصلاح لثه، بستن فواصل بین دندان ها و ...

3- صفحه تماس با ما برای درج آدرس کلینیک و یا مطب و شماره های تماس و فرم آنلاین ارتباط با ما.

4- طراحی صفحه تعرفه که لیستی از هزینه های هر نوع درمان یا خدماتی که روی دندان ها و لثه ها صورت می گیرد. مانند ارتودنسی، جراحی های لثه، کشیدن دندان عقل و … درج می شود. این قسمت می تواند با پیش پرداخت های آنلاین نیز همراه باشد البته نه آنچنان که در طراحی سایت های فروشگاهی و خدماتی دیده می شود اما تعرفه های ارائه شده در این قسمت به مخاطبان کمک می کند تا بودجه و نوع خدمات خود را از قبل مشخص کنند.

ساخت سایت حرفه ای دنداپزشکی5- طراحی بخش مقالات و توضیحاتی جهت آشنایی عموم مردم با بیماری ها و نارسایی های فک و لثه و دندان و مطالبی در مورد روش های درمان، مقالات آموزشی در مورد مراقبت لثه و دندان، مقالات علمی در مورد انواع ارتودنسی ها، ایمپلینت، روش های علمی جدید در مورد ترمیم دندان ها و… این قسمت از سایت کمی شباهت به طراحی سایت های علمی نیز پیدا می کند.

6- طراحی صفحه ساعات کاری برای اعلام روزها و ساعت های حضور پزشک و یا پزشان در مطب یا درمانگاه.

7- طراحی سیستم رزوآسیون آنلاین به منظور تعیین وقت قبلی یا تغییر آن از طریق وب سایت و بدون نیاز به تماس تلفنی و مراجعه حضوری.

8- طراحی سیستم پیامک برای ارسال اس ام اس جهت اطلاعیه های مهم از طریق سایت برای بیماران.

9- گالری تصاویری به منظور نمایش تجهیزات و بخش های مختلف کلینیک دندانپزشکی.

10 - طراحی بخش اتصال سایت به شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، تلگرام، فیسبوک و ...

توانایی های پیام آوا در طراحی سایت دندانپزشکی

سایت دندانپزشکی با رعایت کامل استاندارهای طراحی سایت در دنیا؛ رعایت اصول سئو و پیاده سازی تکنیک های بهینه سازی وب سایت؛ طراحی سایت دندانپزشکی بصورت کاملا واکنشگرا که نسبت به صفحات نمایش موبایل و تبلت انعطاف پذیر باشد؛ بهره گیری از  متدهای روز دنیا در ساخت سایت کلینیک دندانپزشکی؛ معرفی و شناساندن سایت به موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل و بسیاری از مزایای  دیگر که در طراحی سایت دندانپزشکی شما انجام خواهد گرفت  از توانایی ها و مزایای طراحی اینگونه سایت ها توسط تیم زبده پیام آوا می باشد.

از سوی دیگر همچنانکه این روزها بحث بر سر  روش های بهینه سازی سایت زیاد شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو یا بهینه سازی وبسایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت دندان پزشکی به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

[/vc_column_text][vc_message message_box_color="turquoise" icon_fontawesome="fa fa-check"]

نمونه های متعدد از پروژه طراحی وب سایت برای پزشکان و متخصصان دندانپزشکی توسط پیام آوا اجرا شده است که از جمله : طراحی سایت کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر مهرداد، طراحی سایت مطب دندانپزشکی دکتر مازیار، طراحی سایت زیبایی دکتر علیرضا سودمند و ...پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل ادوردز را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

[/vc_message][vc_WidgetBox iconfa="fa-star" wtitle="درخواست مشاوره طراحی سایت دندانپزشکی" formid="2"][/vc_column][/vc_row]

تعریف شاخص کلیدی عملکرد یا KPI

 

مدیران و صاحبان یک کسب و کار در کنار مسائل و مشکلات مختلفی که هر روزه باید با آن دست و پنجه نرم می کنند همواره نگران این هستند که راهکارهای مناسب برای ارزیابی عملکرد شرکت و کارکنان کدام است ؟ شاخص کلیدی عملکرد چیست؟ و چطور تشخیص دهیم در مسیر درست گام برمی داریم یا باید به اصلاح سیاست ها و عملکرد خود بپردازیم؟ در این نوشتار به معرفی شاخص کلیدی عملکرد یا KPI می پردازیم و شما را با راهکارهایی جهت ارزیابی بهتر عملکرد شرکت تان آشنا خواهیم کرد.

تعریف شاخص کلیدی عملکرد

Key Performance Indicator یا شاخص کلیدی عملکرد که به کمی سازی میزان دسترسی یک شرکت به اهداف خود می پردازد به صورت مختصر KPI گفته می شود.
از آنجا که عملکرد شرکت یک مفهوم کیفی است، کمی سازی آن برای سنجش صحیح  بسیار مهم و تاثیر گذار است. بسته به اینکه در چه صنعتی مشغول کار هستید می توانید به انتخاب یکی از شاخص های کیفیت عملکرد بپردازید. هر بخش از انواع KPI  بر اساس اهداف خاص کسب و کارتان به بررسی عملکرد شما می پردازند تا بهترین تصمیم را برای موفقیت اتخاذ کنید. 
مهمترین بخش بررسی شاخص کلیدی عملکرد تعریف  KPI است. اگرچه سازمان ها برای تدوین راهبردها و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود زمان زیادی صرف می کنند در بسیاری موارد زمان زیادی برای تعیین شاخص ها و ارزیابی آن صرف نمی کنند. این امر سنجش میزان موفقیت در دستیابی به اهداف و برنامه ها را دشوار می کند.

 

شاخص کلیدی عملکرد یا KPI  چیست

 

 

انواع شاخص های کلیدی عملکرد

شاخص های کلیدی عملکرد دو نوع است:

شاخص های کلیدی عملکرد سازمان

این شاخص به صورت کلی به بررسی KPI های کلی سازمان می پردازد. این شاخص ها اهدافی است که کل سازمان به سمت آن حرکت می کند، این اهداف برای کلیه افرادی که در آن سازمان کار می کنند قابل درک بوده و کسب و کار باید به سمت دستیابی به آن حرکت کند.

شاخص های کلیدی عملکرد تیم ها

شرکت های موفق و بزرگ جهانی از مجموعه ای تیم موفق تشکیل شده که هر یک در راستای تحقق هدف خاصی فعالیت می کنند. این اهداف در نهایت به دستیابی شاخص های کلیدی عملکرد سازمان و موفقیت آن کمک می کند.
به عنوان مثال هرتیم می تواند مجموعه ای از اهداف داشته باشد که در نهایت به درآمدزایی و فروش بیشتر سازمان کمک می کند.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

آشنایی با شاخص کلیدی عملکرد هوشمند SMART

شاخص کلیدی عملکرد هوشمند  یکی از شاخص های تاثیر گذار است که به تازگی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و  از معیار های SMART  استفاده می کند. 
ارزیابی و ارزیابی مجدد دو گام بسیار مهم در ارزیابی اسمارت است، چراکه ارزیابی مداوم شما و بررسی ارتباط آن با کسب و کارتان را ممکن کرده و کارشما را به میزان قابل توجهی ساده می کند.به این ترتیب اگر به هردلیلی از هدف تان دور افتادید می توانید مشخص کنید این امر به سبب دست کم گرفتن اهداف رخ داده یا عامل دیگری سبب وضعیت موجود است. در حال حاضر اغلب سازمان ها و شرکت های موفق از این شیوه برای ارزیابی عملکرد خود استفاده می کنند.

عوامل تاثیرگذار بر شاخص های کلیدی عملکرد

بررسی شاخص های کلیدی عملکرد باید به صورت مستمر و در بازه زمانی مشخص سنجیده شود سپس تحلیل مدیران، سرپرستان، مشاوران و حتی تحلیلگران برداده ها ثبت شده و در صورت نیاز به ترمیم و تغییر راهبردها تصمیم لازم اتخاذ شود.
بنابر این زمان، نظارت مستمر و نظرات کارشناسان از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر شاخص های کلیدی عملکرد هستند.

تعریف شاخص های کل 

شاخص های کلیدی عملکرد به دو بخش کمی و کیفی تقسیم می شوند، برای سنجش هر دو این شاخص ها از عدد و رقم کمک گرفته می شود این شاخص ها به هوش، تخصص و آگاهی نیاز دارد و تعیین آن ها می تواند یک کار بسیار سخت و زمان بر باشد. در شاخص های کیفی اعداد و ارقام حاصل نظرات، برداشت ها و عقاید شخصی است و در شاخص های کمی تلاش می شود اعداد و ارقام خالی از احساسات و نظرات افراد تعیین شود.

 

مراحل تعریف شاخص های کلیدی عملکرد

 

مراحل تعریف شاخص های کلیدی عملکرد و محاسبه KPI 

مراحل تعریف شاخص های کلیدی عملکرد عبارت است از:

1.    برای تعریف شاخص های کلیدی عملکرد نخستین کاری که لازم است انجام دهید این است که هدف خود از کسب و کارتان را مشخص کنید. درآمد، سود، سهم بازار، جذب سرمایه گذار و... چه چیز برای شما در اولویت قرار دارد؟
2.    بعد از آن که هدف خود را مشخص کردید باید تعیین کنید که چطور قصد دارید فرآیند تحقق هدف خود را بسنجید؟
3.    کسانی که مسئولیت بررسی وضعیت دستیابی به هدف را بر عهده دارند شناسایی کنید همچنین باید مشخص کنید چه بخش هایی از سازمان در تحقق هدف سازمان تاثیر گذار هستند و مسئول هر بخش چه شخصی است؟
4.    شاخص های تحقق هدف خود را براساس معیارهای KPI  تعیین کنید به این ترتیب به وضوح متوجه می شوید که در چه صورت به هدف خود دست یافته اید.
5.    بازه زمانی بررسی فرآیند تحقق اهدافتان را تعیین کنید.


ویژگی های برجسته شاخص کلیدی عملکرد

•    اولین و مهمترین ویژگی که هنگام تعریف KPI  باید به آن توجه کرد آن است که شاخص های شما باید قابل اندازه گیری باشد. شاخصی که نتوانیم آن را بسنجیم هدف نیست، آرمانی است که دستیابی به آن دور از ذهن است و در حد یک آرزو باقی خواهد ماند.
•    ویژگی دیگری که هنگام تعریف شاخص کلیدی عملکرد باید به آن توجه داشته باشیم توجه به اهداف سازمانی است. اگر شاخص های ما بسیار دقیق و کمی شده باشند اما میزان تحقق اهداف را مشخص نکنند نمی توانند به ما کمک کنند.
•    در نهایت دستیابی به موفقیت در تعیین  شاخص کلیدی عملکرد یا KPI بسیار مهم است، تمام این پروسه با هدف دستیابی به موفقیت تعریف و اجرا می شود در غیراین صورت صرف زمان و هزینه بیهوده خواهد بود.

راهکارهایی برای ارزیابی بهتر عملکرد

بسیاری از سازمان ها به صورت کلی و بدون شناخت لازم یک سری شاخص های کلیدی عملکرد مربوط به صنعت خود را می پذیرنداین امر سبب می شود شاخص های کلیدی منطبق با کسب و کار آنها نبوده و تغییرات مثبت مورد انتظار شرکت محقق نمی شود. برای ارزیابی بهتر عملکرد لازم است ارتباطات را در نظر بگیرید این به آن معناست که باید نخست اهداف سازمانی را درک کرده و سپس برای تحقق آن اهداف اشخاصی که مطلع باشند و بتوانند در مسیر مناسب تحقق این اهداف حرکت کنند را شناسایی کرده، بکار بگیرید. در عین حال لازم است فرآیند تعاملی مناسب برای بررسی بازخورد مدیران و کارکنان بخش های مرتبط که در راستای تحقق اهداف فعالیت می کنند را مشخص و اجرا کنید.

ارزیابی عملکرد کلیدی کسب و کار چطور حاصل می شود؟

فرض کنید شما به بهترین شکل ممکن شاخص های کلیدی عملکرد یک سازمان را تعریف کردید، چطور سازمان خود را برای رسیدن به آنجا آماده می کنید؟
شاخص کلیدی عملکرد تنها به فرآیند جمع آوری، تجزیه و تحلیل و یا گزارش دادن اطلاعات مربوط به عملکرد یک فرد، گروه، سازمان یا سیستم می پردازد. 
آماده سازی سازمان برای رسیدن به موفقیت ها به مدیریت، سیاست گذاری و شیوه اجرای آن بستگی دارد، شما پس از سنجش شاخص کلیدی عملکرد می توانید جایگاه کنونی خود نسبت به هدف را شناسایی کنید، نیازها، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید.
به این ترتیب قادر خواهید بود سازمان خود را در جهت تحقق اهداف هدایت کنید. یافته های شاخص کلیدی عملکرد به شما کمک می کند برای بخش های مختلف و تیم های سازمان برنامه ریزی کرده در صورت نیاز برای آن ها بودجه بیشتر، نیروی انسانی کارآمد تر و حتی مدیریت مناسب تر انتخاب کنید. سنجش مستمر شاخص کلیدی عملکرد نشان خواهد داد که آیا در مسیر درست حرکت می کنید و یا لازم است مسیر مناسب حرکت خود را باز تعریف کرده و راهکارهای جدید را سنجیده و یا انتخاب کنید.

 

ارزیابی عملکرد کلیدی کسب و کار

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و طراحی سایت

http://seokar.royablog.ir/

کسب درآمد آنلاین از وب سایت


کسب درآمد از وبسایت

شاید کسب درآمد از وب سایت تان بدون امکان فروش کالا یکی از دغدغه های شما باشد. ممکن است شما سایت داشته باشید اما کالایی برای فروش نداشته باشید که با فروش آن کسب درآمد کنید. این مقاله درباره نحوه فروش کالاهای فیزیکی و ملموس در وب سایت نیست. این مقاله درباره روش کسب درآمد از طریق محتوا است. اولین گام طبیعتاً ایجاد مخاطب است. همانطور که یک تجارت به مشتری نیاز دارد، شما نیز برای محتوای خود به مخاطب نیاز دارید. فعالیت شبکه های تلویزیونی در شبکه های اجتماعی دقیقاً به دلیل همین جذب مخاطب است. فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند کاربرانی در رنج سنی 18 تا 49 سال را جذب کند. افرادی که در این سن قرار دارند را می توان از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی به خرید کالا ترغیب کرد. باید توجه داشت که جذب مخاطب باید بیشتر بر اساس نیاز مخاطبان به نوع محتوای شما باشد تا اینکه بر اساس سن مخاطبان بخواهید آنها را جذب کند.

 برای مثال اگر شما به کسانی که می خواهند کسب و کار جدیدی راه بیاندازند مشاوره می دهید یک فرد 60 ساله که بخواهد کار کردن برای دیگران را ترک و برای خود کار کند نیز می تواند مخاطب شما باشد. شما ممکن است بخواهید کاربران را بر اساس زندگی در یک موقعیت جغرافیایی خاص جذب کنید. یا اینکه مخاطبان خود را براساس علاقه آنها به یک موضوع خاص انتخاب کنید، در هر صورت شما باید براساس مخاطب نهایی که می خواهید جذب کنید، نوع محتوای خود را مشخص و آن را تهیه کنید.

برای کسب درآمد از محتوا می توانید با کسب و کارهایی که در ارتباط با محتوای شما کالا تولید می کنند همکاری کنید. شما به مخاطبین زیادی به صورت ماهانه، احتیاج دارید که بتوانید از تولید محتوا، کسب درآمد کنید.

3 راه برای کسب درآمد آنلاین از وب سایت

کسب درآمد از وبسایت

شاید کسب درآمد از وب سایت تان بدون امکان فروش کالا یکی از دغدغه های شما باشد. ممکن است شما سایت داشته باشید اما کالایی برای فروش نداشته باشید که با فروش آن کسب درآمد کنید. این مقاله درباره نحوه فروش کالاهای فیزیکی و ملموس در وب سایت نیست. این مقاله درباره روش کسب درآمد از طریق محتوا است. اولین گام طبیعتاً ایجاد مخاطب است. همانطور که یک تجارت به مشتری نیاز دارد، شما نیز برای محتوای خود به مخاطب نیاز دارید. فعالیت شبکه های تلویزیونی در شبکه های اجتماعی دقیقاً به دلیل همین جذب مخاطب است. فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند کاربرانی در رنج سنی 18 تا 49 سال را جذب کند. افرادی که در این سن قرار دارند را می توان از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی به خرید کالا ترغیب کرد. باید توجه داشت که جذب مخاطب باید بیشتر بر اساس نیاز مخاطبان به نوع محتوای شما باشد تا اینکه بر اساس سن مخاطبان بخواهید آنها را جذب کند.

 برای مثال اگر شما به کسانی که می خواهند کسب و کار جدیدی راه بیاندازند مشاوره می دهید یک فرد 60 ساله که بخواهد کار کردن برای دیگران را ترک و برای خود کار کند نیز می تواند مخاطب شما باشد. شما ممکن است بخواهید کاربران را بر اساس زندگی در یک موقعیت جغرافیایی خاص جذب کنید. یا اینکه مخاطبان خود را براساس علاقه آنها به یک موضوع خاص انتخاب کنید، در هر صورت شما باید براساس مخاطب نهایی که می خواهید جذب کنید، نوع محتوای خود را مشخص و آن را تهیه کنید.

برای کسب درآمد از محتوا می توانید با کسب و کارهایی که در ارتباط با محتوای شما کالا تولید می کنند همکاری کنید. شما به مخاطبین زیادی به صورت ماهانه، احتیاج دارید که بتوانید از تولید محتوا، کسب درآمد کنید.

 

3 راه برای کسب درآمد آنلاین از وب سایت

 

1-  تبلیغات

برای کسب درآمد از تولید متن دیجیتال یکی از معمول ترین روش ها دریافت تبلیغات است. تبلیغات میتوانند بصورت متنی و تصویری در حاشیه سایت شما قرار داشته باشند. یا حتی ممکن است در هنگام پخش ویدئوها در وب سایت خود بخشی از ویدئو را به تبلیغ اختصاص دهید.

به خاطر داشته باشید که قراردادن تبلیغی که برای کاربران ارزشمند باشد می تواند به کسب درآمد شما کمک کند ولی اگر تبلیغات سایت شما با نیاز مخاطبان هم سو نباشد، مخاطبان از دیدن این تبلیغات آزرده خواهند شد.

برای کسب بیشترین سود از تبلیغات شما باید یک تعادل بین تجارت خود و شرکت تبلیغ دهنده و مخاطبان سایت برقرار کنید. انجام اینکار شما باید روش های تبلیغاتی را که بیشترین مخاطب را جذب کرده و تجربه کاربری مثبتی را نیز برای کاربران رقم بزند، را انتخاب نمایید. برای مثال: تبلیغ در یک ویدئو بسیار بیشتر از تبلیغات در حاشیه سایت مخاطب را جذب می کند. زیرا که کاربران با مشاهده مداوم تبلیغات در حاشیه سایت ها بسادگی آنها را نادیده می گیرند.  

اما داشتن تبلیغات ویدئویی موثر تنها با تولید محتوای با کیفیت ممکن می شود. شما نمی توانید یک تبلیغ 15 ثانیه ای پخش کنید و بعد از آن ویدئو یک محتوای بی کیفیت 30 ثانیه ای ارائه دهید و انتظار داشته باشید مخاطبان ویدئوی بعدی در سایت شما را اجرا کنند.

2- تبلیغات همسان Native Advertisements

تبلیغات همسان کمتر از بنر ها و ویدئو های تبلیغاتی مزاحم بازدید بینندگان سایت می باشد. تبلیغات همسان مانند هر تبلیغ دیگری یک نشان تبلیغاتی بودن بر روی خود دارد تا بینندگان متوجه شوند که محتوای آن تبلیغاتی است. اما در تبلیغات همسان هم راستا بودن تبلیغ با نیاز مخاطب بسیار بیشتر از هر نوع تبلیغ دیگری در نظر گرفته می شود. هدف تبلیغات همسان اغلب ایجاد آگاهی از یک برند است و نه تبلیغ برای فروش بیشتر محصول. سایت های مختلفی از تبلیغات همسان استقبال می کنند، زیرا که خوانندگان سایت آنها با کمال علاقه به خواندن چنین تبلیغاتی می پردازند.

تبلیغات همسان میتواند با هشتگ " # تبلیغاتی"  یا به هر صورت دیگری به مخاطب خود اطلاع دهد که محتوا تبلیغاتی است. این تبلیغات باید هم برای مخاطب و هم برای تبلیغ کننده سودمند باشد. و این سودمندی در نهایت به سود سایت شما نیز خواهد بود.

استفاده از تبلیغات همسان میان سایتهای ایرانی هم بسیار متداول شده و حتما دیده اید که بسیاری از سایتها در بخش انتهایی مقالات خود مطالب مشابهی را به شما پیشنهاد می کنند که لینک آن مربوط به سایتهای دیگر است.

3- مشارکت در محتوا

یک تبلیغ بطور معمول زمانی رخ می دهد که یکی از شرکای تجاری بخشی از محتوای سایت شریک دیگر را به خود اختصاص می دهد. در بالا درباره تبلیغ همسان یا Native صحبت کردیم. مشارکت در محتوا و تبلیغ بومی شباهت های بسیاری باهم دارند. مشارکت در محتوا نوعی تبلیغ است که در آن، شرکت ها از شما می خواهند که تبلیغات آنها در سایت را خودتان بنویسید تا حداکثر هماهنگی با محتوای شما و تبلیغات وجود داشته باشد.

شما حتماً تصاویر و ویدئو های تبلیغاتی فراوانی را در اینستاگرام دیده اید که توسط افراد معروف تولید شده اند. مثلاً بازیکن های فوتبال، والیبال، بسکتبال و غیره اغلب لباسی با آرم یک برند خاص را پوشیده و ویدئو تبلیغاتی برای آن برند ایجاد و پست می کنند.

بررسی برخی روش های کسب درآمد آنلاین

برای کسب درآمد از محتوا سه راه پیشنهاد دادیم:

  • تبلیغات: در این روش شما بابت تبلیغات متنی، تصویری و ویدئویی در سایت خود از سایت های تبلیغ کننده هزینه دریافت می کنید.
  • تبلیغات اسپانسر ها: در این روش شما همچنان از تبلیغ کنندگان هزینه دریافت می کنید و همچنان تبلیغات پخش شده در سایت شما دارای آرم تبلیغاتی هستند. ولی محتوای این تبلیغات به شدت با محتوای سایت شما مرتبط است.
  • همکاری در تولید محتوا: در این روش تولید محتوای تبلیغاتی به عهده خود شما است و شما با توجه به نوع محتوای سایت خود برای تبلیغ دهندگان در سایت متن تبلیغاتی تهیه می کنید.

تا زمانی که مخاطب نداشته باشید هیچ سایتی مایل به تبلیغ کردن در سایت شما نیست پس هر کاری که می کنید نگذارید تبلیغات مزاحمتی برای مخاطبان شما ایجاد کنند.

 

3 راه برای کسب درآمد آنلاین از وب سایت

 

1-  تبلیغات

برای کسب درآمد از تولید متن دیجیتال یکی از معمول ترین روش ها دریافت تبلیغات است. تبلیغات میتوانند بصورت متنی و تصویری در حاشیه سایت شما قرار داشته باشند. یا حتی ممکن است در هنگام پخش ویدئوها در وب سایت خود بخشی از ویدئو را به تبلیغ اختصاص دهید.

به خاطر داشته باشید که قراردادن تبلیغی که برای کاربران ارزشمند باشد می تواند به کسب درآمد شما کمک کند ولی اگر تبلیغات سایت شما با نیاز مخاطبان هم سو نباشد، مخاطبان از دیدن این تبلیغات آزرده خواهند شد.

برای کسب بیشترین سود از تبلیغات شما باید یک تعادل بین تجارت خود و شرکت تبلیغ دهنده و مخاطبان سایت برقرار کنید. انجام اینکار شما باید روش های تبلیغاتی را که بیشترین مخاطب را جذب کرده و تجربه کاربری مثبتی را نیز برای کاربران رقم بزند، را انتخاب نمایید. برای مثال: تبلیغ در یک ویدئو بسیار بیشتر از تبلیغات در حاشیه سایت مخاطب را جذب می کند. زیرا که کاربران با مشاهده مداوم تبلیغات در حاشیه سایت ها بسادگی آنها را نادیده می گیرند.  

اما داشتن تبلیغات ویدئویی موثر تنها با تولید محتوای با کیفیت ممکن می شود. شما نمی توانید یک تبلیغ 15 ثانیه ای پخش کنید و بعد از آن ویدئو یک محتوای بی کیفیت 30 ثانیه ای ارائه دهید و انتظار داشته باشید مخاطبان ویدئوی بعدی در سایت شما را اجرا کنند.

2- تبلیغات همسان Native Advertisements

تبلیغات همسان کمتر از بنر ها و ویدئو های تبلیغاتی مزاحم بازدید بینندگان سایت می باشد. تبلیغات همسان مانند هر تبلیغ دیگری یک نشان تبلیغاتی بودن بر روی خود دارد تا بینندگان متوجه شوند که محتوای آن تبلیغاتی است. اما در تبلیغات همسان هم راستا بودن تبلیغ با نیاز مخاطب بسیار بیشتر از هر نوع تبلیغ دیگری در نظر گرفته می شود. هدف تبلیغات همسان اغلب ایجاد آگاهی از یک برند است و نه تبلیغ برای فروش بیشتر محصول. سایت های مختلفی از تبلیغات همسان استقبال می کنند، زیرا که خوانندگان سایت آنها با کمال علاقه به خواندن چنین تبلیغاتی می پردازند.

تبلیغات همسان میتواند با هشتگ " # تبلیغاتی"  یا به هر صورت دیگری به مخاطب خود اطلاع دهد که محتوا تبلیغاتی است. این تبلیغات باید هم برای مخاطب و هم برای تبلیغ کننده سودمند باشد. و این سودمندی در نهایت به سود سایت شما نیز خواهد بود.

استفاده از تبلیغات همسان میان سایتهای ایرانی هم بسیار متداول شده و حتما دیده اید که بسیاری از سایتها در بخش انتهایی مقالات خود مطالب مشابهی را به شما پیشنهاد می کنند که لینک آن مربوط به سایتهای دیگر است.

3- مشارکت در محتوا

یک تبلیغ بطور معمول زمانی رخ می دهد که یکی از شرکای تجاری بخشی از محتوای سایت شریک دیگر را به خود اختصاص می دهد. در بالا درباره تبلیغ همسان یا Native صحبت کردیم. مشارکت در محتوا و تبلیغ بومی شباهت های بسیاری باهم دارند. مشارکت در محتوا نوعی تبلیغ است که در آن، شرکت ها از شما می خواهند که تبلیغات آنها در سایت را خودتان بنویسید تا حداکثر هماهنگی با محتوای شما و تبلیغات وجود داشته باشد.

شما حتماً تصاویر و ویدئو های تبلیغاتی فراوانی را در اینستاگرام دیده اید که توسط افراد معروف تولید شده اند. مثلاً بازیکن های فوتبال، والیبال، بسکتبال و غیره اغلب لباسی با آرم یک برند خاص را پوشیده و ویدئو تبلیغاتی برای آن برند ایجاد و پست می کنند.

بررسی برخی روش های کسب درآمد آنلاین

برای کسب درآمد از محتوا سه راه پیشنهاد دادیم:

  • تبلیغات: در این روش شما بابت تبلیغات متنی، تصویری و ویدئویی در سایت خود از سایت های تبلیغ کننده هزینه دریافت می کنید.
  • تبلیغات اسپانسر ها: در این روش شما همچنان از تبلیغ کنندگان هزینه دریافت می کنید و همچنان تبلیغات پخش شده در سایت شما دارای آرم تبلیغاتی هستند. ولی محتوای این تبلیغات به شدت با محتوای سایت شما مرتبط است.
  • همکاری در تولید محتوا: در این روش تولید محتوای تبلیغاتی به عهده خود شما است و شما با توجه به نوع محتوای سایت خود برای تبلیغ دهندگان در سایت متن تبلیغاتی تهیه می کنید.

تا زمانی که مخاطب نداشته باشید هیچ سایتی مایل به تبلیغ کردن در سایت شما نیست پس هر کاری که می کنید نگذارید تبلیغات مزاحمتی برای مخاطبان شما ایجاد کنند.


منابعی برای مطالعه بیشتر شما در زمینه سئو و طراحی سایت

http://seo155.b88.ir

http://seo1.b88.ir/

http://seokav.b88.ir/

http://seosaz.b88.ir/

http://webmaster1.b88.ir

http://webbaz.b88.ir

http://webmaster7.b88.ir

http://seokavan.b88.ir

http://webdaran.b88.ir