مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

سیستم اعلام سرقت و دوربین مداربسته


 

سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر یک راهکار مناسب و محبوب جهت ارتقای سطح امنیتی کاربران مختلف است . آپارتمان های مسکونی و تجاری ، ادارات و سازمان ها وبیش از دیگران به فکر استفاده از سیستم اعلام سرقت هستند . این سیستم تمامی مبادی ورودی ساختمانها شامل درها و پنجره ها را پوشش می دهد و پس از تشخیص کوچک ترین تحرکی ، شما را باخبر می کند . در ادامه شما با اجزای سیستم اعلام سرقت آشنا می شوید .

 

سیستم اعلام سرقت  با دوربین مداربسته

کنترل و مدیریت کلیه تجهیزات یک سیستم اعلام سرقت بر عهده پنل کنترل دزدگیر می باشد. قلب یک سیستم اعلام سرقت این وسیله است و کلیه تجهیزات با کنترل پنل در ارتباط مستقیم هستند . معمولا جهت فعال کردن پنل از ریموت کنترل را صفحه کلید استفاده می شود

در حال حاضر بهترین برند دوربین مداربسته و سیستم اعلام سرقت موجود در بازار ایران را شرکت هایک ویژن ( hikvision ) ارائه می دهد.

سنسور ها وظیفه تشخیص هر حرکتی شامل باز شدن ، بسته شدن ، شوک ، ضربه و … را دارند . سنسور پس از تشخیص به کنترل پنل سیگنال ارسال می کند. سنسور های مختلفی در سیستم دزدگیر وجود دارند که عبارتند از :

  • سنسور تشخیص حرکت – چشمی

این سنسور ها با استفاده از امواج مادون قرمز حرکت افراد را تشخیص می دهد .

  • سنسور مگنت

این سنسور قابلیت آهنربایی دارد و با نصب بر روی درب ی پنجره ، هر تغییر وضعیتی را تشخیص و به کنترل پنل اعلام می کند .

  • سنسور شوک

این سنسور هر ضربه یا شوکی را تشخیص و به کنترل پنل اعلام می کند . معمولا بر روی شیشه یا دیوار های قابل نفوذ نصب می شود .

  • سنسور مستقل

ای سنسور ها همانطور که از نامشان پیداست به تنهای می توانند حرکت و خطر را تشخیص داده و به کاربر هشدار بدهند.

  • شستی یا پدال دزدگیر

کاربران می توانند از شستی جهت فعال کردن فوری کنترل پنل استفاده کرده و سیستم دزدگیر خود را مسلح نمایند.

  • بلند گو سیستم اعلام سرقت

مهمترین کار پس از تشخیص حرکت در سیستم دزدگیر ، آگاه سازی کاربران است که این مهم توسط بلند گو انجام می شود. بلند گو یا آژیر وظیفه اطلاع رسانی به افراد در مواقع بحرانی را دارد. آژیر را باید در فضایی نصب کرد که در صورت روشن شدن ، صدای آن برای همه قابل شنیدن باشد .

  • آژیر سیرن یا پیزو

پیزو پس از تحرکی سنسور های دزدگیر به صدا در می آید و هر چه توان پنل بیشتر باشد، آژیر سیرن صدای بلندتری تولید می کند .

  • بلند گو با آژیر سیرن چه فرقی می کند ؟

بلند گو برای فعال شدن تنها توسط کنترل پنل فرمان می پذیرد و به صدا در می آید اما، آژیر سیرن با ولتاژ 12 ولت فعال می شود و می توان آن را بر روی دیگر تجهیزات هم مورد استفاده قرار داد.

  • باطری بکاپ سیستم اعلام سرقت

مهمترین تهدید سیستم دزدگیر ، قطع برق آن است برای رفع این مشکل از باطری بکاپ جهت تغذیه کنترل پنل استفاده می شود .

  • ریموت کنترل دزدگیر

برای روشن ، خاموش یا حالت بی صدا معمولا از یک یا دو ریموت کنترل مخصوص سیستم اعلام سرقت استفاده می شود.

  • تلفن کننده

هنگام بروز مشکل ، سیستم اعلام سرقت با استفاده از تلفن کننده می تواند با چندین شماره تماس و یک یا چند پیام ضبط شده را برای آنها پخش نماید . برخی از تلفن کننده های دزدگیر امکان ارسال اس ام اس را هم دارند.

  • چراغ گردان

هنگام بروز مشکل و فعال شدن دزدگیر ، علاوه بر بلند گو ، چراغ گردان هم می تواند با ساطع کردن نور گردان باعث ترساندن بیش از اندازه سارق و دور کردن آن از محل بشود .

بهترین سیستم اعلام سرقت موجود در بازار را باید از  نمایندگی هایک ویژن  خریداری کنید.

امروزه در مراکز صنعتی ، اداری ، تجاری و اماکن عمومی جهت نظارت فیزیکی بر محیط ، کارکنان یا مراجعین در جهت کنترل بهـتر و مدیـریت کارآمـد‌تر از سیستم های دوربین (تـلویزیون) مـداربسته (Closed Circuit TV)(CCTV) استفاده می‌شود.

دوربین (تلویزیون) مدار بسته، مجموعه‌ ای از دوربین‌های ویدئویی، انتقال تصاویر که برای نمایش و تصویر برداری محدود بکار میروند.

این سیستم ‌ها از نظر چگونگی پردازش اطلاعات به دو گروه آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شوند.

با پیشرفت سیستم های تصویری اکنون قادر به تشخیص حرکت در محدوده تحت نظارت بوده، اعلام خطر نمایند یا توسط سنسورهای گوناگون تحریک شده و شروع به ضبط فیلم از محل بنمایند، انتظار می‌رود که کاربرد این سیستم ها در کلیه اماکن نیز گسترش بیاید.

چگونه سیستم دوربین مدار بسته مناسب کاربری خود انتخاب کنیم؟

اصول کار سیستمهای CCTV به این صورت است که ابتدا تصویر توسط دوربین دریافت شده و برای نمایش به صفحه نمایش (مانیتور یا تلویزیون) انتقال داده می‌شود.

دوربین ها و سایر تجهیزات میتوانند در شرایط جوی متفاوت، روز و شب نیز کارآیی مطلوب داشته باشند.

برای نصب دوربین مداربسته   و سیستم اعلام سرقت می توانید به شرکت هایک تجارت تماس بگیرید.

برای کنترل مکان های مختلف توسط چندین دوربین و نمایش همزمان تصویر آنها و نظارت سمعی و بصری از فواصل بسیار دور از طریق شبکه اینترنت و اینترانت بدون نیاز به حضور فیزیکی اپراتور در محل و در دستگاه هایی که کنترل بصری آنها توسط انسان مقدور نبوده یا خطر آفرین می‌باشد نیز میتوان از این سیستمها استفاده کرد.

لذا استفاده از سیستمهای CCTV روز به روز در حال رشد است و با توجه به تکنولوژی ساخت تجهیزات آن که مبتنی بر صنعت الکترونیک و کامپیوتر می‌باشد ساخت، تولید تجهیزات این سیستم ها دائماً در حال تکامل و پیشرفت است.

گونه های تحت شبکه از امکانات بیشتری برخوردار بوده و تصاویر بهتری را نمایش میدهد .

سیستم های اعلام سرقت

دزدگیر یا سیستم اعلام سرقت دستگاهی است که به هنگام عبور از یک حریم اختصاصی تحت کنترل با اعلام صدا و اطلاع رسانی از قبل تعریف شده این عمل غیرقانونی را اعلان می‌کند.

دزدگیرهای موجود در بازار از لحاظ ظاهر و نحوه عملکرد در انواع گوناگون ارائه شده‌اند و بطور کلی همه آنها دارای یک ساختار مشترک می‌باشند یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته بوده که محل اتصال سنسور باز و بسته می‌باشند و دارای کلید معمولی، سوئیچ آلفا (قفل رمزی) و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند.

همچنین دزدگیرها شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند و در نهایت دزدگیرها سامانه ورود و خروج و سامانه آژیر دارند و میتوانند مجهز به تلفن کننده خودکار آنالوگ و جی اس ام در هنگام تحریک نیز باشند.

1.      دوربین مداربسته

2.      قیمت دوربین مداربسته

3.      دوربین مدار بسته

4.      خرید دوربین مداربسته

5.      خرید دوربین مدار بسته

6.      فروش دوربین مداربسته

7.      دوربین مداربسته هایک ویژن

8.      دوربین هایک ویژن

9.      دوربین مداربسته

10.   قیمت دوربین مداربسته

11.   دوربین مدار بسته

دوربین اسپید دام هایک ویژن



یکی از مهمترین دوربین هایی که در سیستم تحت شبکه یا توربو اچ دی هایک ویژن وجود دارد ، دوربین متحرک یا اسپید دام می باشد . نصب دوربین گردان با نصب دوربین های معمولی کمی متفاوت است از این سو برای نصب آن باید ملاحظات متعددی را لحاظ نمود . در این محتوا ، برخی از مهمترین مواردی را که باید هنگام نصب دوربین متحرک هایک ویژن به آن توجه کنیم را برای شما توضیح می دهیم .

 

برخی از مهمترین اصطلاحات مهم دوربین اسپید دام هایک ویژن

  • امکان Preset چیست ؟

در هر دوربین اسپید دام ، کاربر می تواند بر روی هر نقطه ی دلخواهی تصویر دوربین را تنظیم کند ، این تنظیم شامل حرکت افقی ، عمودی یا زوم بر روی هدف می باشد . هر کدام از این نقاط یک Preset نامیده می شوند و کاربران می توانند پس از تنظیم این امکان بر روی دوربین به سادگی و پس از یک کلیک به نقطه ی تعریف شده بروند . دوربین های اسپید دام هایک امکان تعریف چند صد Preset  را دارند ( به عنوان مثال 300 عدد Preset مجزا

  • امکان Patrol چیست ؟

یک پاترول از پشت سر هم قرار دادن چند Preset ساخته می شود . در دوربین هایک ویژن می توان حداکثر از هر 32 عدد Preset یک پاترول ساخت . همچنین نهایتا هشت Patrol در هر دوربین متحرک هایک ویژن قابل تعریف می باشد .

نکته : پیش از تعریف پاترول و فراخوانی پی ریست ها ، مطمئن شوید که Preset  ها به درستی تعریف شده باشند.

  • امکان Pattern چیست ؟

یک Pattern از پشت سر هم قرار گرفتن حالت های مختلف دوربین گردان شامل حرکت در سطح افق ، حرکت در سطح عمودی ، زوم بر روی یک نقطه و … ساخته می شود همچنین در دوربین های متحرک هایک ویژن می توان حداکثر 4 عدد Pattern در دوربین تعریف نمود .

با توجه به مفاهیم مطرح شده بالا و ماموریت دوربین متحرک ، کاربر نصب دوربین می تواند بر اساس نیاز مشتریان و محل نصب دوربین از قابلیت های Preset ، Pattern و یا Patrol استفاده کند .

برای استعلام   قیمت دوربین مداربسته  می توانید به وبسایت شرکت مهرتجارت مراجعه کنید و از تخفیفهای ویژه این شرکت بهره مند شوید.

از دوربین اسپید دام هایک ویژن در چه پروژه هایی استفاده می شود ؟

دوربین speed dome یا دوربین گردان ، همیشه جزو اولویت های مشتریان بوده است ، اما هنگامی که صحبت از قیمت این دوربین ها می شود ، تقریبا همه این مشتریان عطای این دوربین را به  لقای آن می بخشند . اما اگر قیمت دوربین متحرک نسبت به نوع ثابت آن ، انقدر گران تر است ، اصلا چرا باید از این نوع دوربین در پروژه ها استفاده شود ؟ در این محتوا برخی از مهمترین کاربرد های دوربین اسپید دام هایک ویژن را معرفی می کنیم .

 

از دوربین اسپید دام هایک ویژن (  hikvision  ) در چه پروژه هایی استفاده می شود ؟


دوربین گردان هایک ویژن ، امکان چرخش در سطح افقی و عمودی را دارد و به علاوه می تواند بر روی تصویر زوم کند ، لذا شعاع دید بالایی را پوشش می دهد و با توجه به محل و ارتفاع نصب می تواند کاربری های متعددی داشته باشد .


همانطور که شاید بدانید ، دوربین اسپیددام بیشتر جنبه نظارتی دارد و نمی توان به تنهایی از آن دوربین برای حفاظت از یک مکان استفاده کرد ، دلیل این موضوع هم جهت دید دوربین است ، هنگامی که دوربین متحرک روی یک جهت زوم می کند ، سایر جهات از دید دوربین پنهان می ماند و دقیقا به همین دلیل نباید از دوربین PTZ به تنهایی برای پوشش فضاهای مهم استفاده کرد .

نصب دوربین مداربسته یکی از کارهای تخصصی است که نیاز به دقت فراوان دارد، برای  دریافت خدمات  نصب دوربین مداربسته  پیشنهاد ما این است که با شرکت مهر تجارت تماس بگیرید.
بهترین راهکار استفاده از دوربین speed dome در پروژه هایی است که بیشتر نیاز به نظارت وجود دارد و کاربر دوربین با زوم روی قسمت های دوربین ، اطلاعات مورد نظر را مشاهده می کند اما در پروژه هایی که با هدف نظارت و تشخیص بیشتر انجام می شود بهتر است از دوربین های اسپید دام هایک ویژن بهمراه دوربین های ثابت ، جهت پوشش بخش های مختلف یک مکان مشخص استفاده کنیم .
هایک ویژن به عنوان تولید کننده برتر دوربین مدار بسته در دنیا ، همواره تلاش کرده تا بهترین دوربین های مدار بسته دنیا را تولید و به بازار عرضه کند ، از این رو ده ها مدل دوربین اسپیددام تحت شبکه و HD را می توان در بین تولیدات این کمپانی مطرح دنیا پیدا کرد ، برای انتخاب مناسب ترین مدل دوربین اسپید دام ، می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم استفاده کنید . پرشیا سیستم نماینده رسمی محصولات هایک ویژن در ایران افتخار دارد تا سبد کامل محصولات  این شرکت را در اختیار دارد

 

1.      دوربین مداربسته

2.      قیمت دوربین مداربسته

3.      دوربین مدار بسته

4.      خرید دوربین مداربسته

5.      خرید دوربین مدار بسته

6.      فروش دوربین مداربسته

7.      دوربین مداربسته هایک ویژن

8.      دوربین هایک ویژن

9.      دوربین مداربسته

10.   قیمت دوربین مداربسته

11.   دوربین مدار بسته

نمایش تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI ) هایک ویژن



شرکت هایک ویژن به عنوان بزرگترین کمپانی دوربین مدار بسته دنیا ، آخرین تجهیزات و تکنولوژی های خود درحوزه نظارت تصویری و تجهیزات مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI ) را در بزرگترین نمایشگاه امنیتی خاورمیانهیعنی اینترسک ( Intersec 2019 ) در دبی امارات متحده عربی به نمایش بازدید کنندگان گذاشت .

بینسون ژو (Binson Xu ) مدیر منطقه خاور میانه  هایک ویژن  در این زمینه گفت: نمایشگاه اینترسک به عنوانبزرگترین و معتبرترین نمایشگاه امنیتی در خاورمیانه و شمال آفریقا هر ساله فضایی را فراهم می کند تا تولیدکنندگان جدید ترین محصولات و تکنولوژی های خود را برای مشتریان و شرکایشان به نمایش بگذارند و ما درهایک ویژن دهمین سال حضور خود در این رویداد بزرگ بین المللی را به عنوان یک نقطه عطف برای اینتولید کننده برتر محصولات مدار بسته دنیا جشن گرفتیم.

 

نمایش تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI ) هایک ویژن

بازدید کنندگان در غرفه هایک ویژن با جدید ترین محصولات و راهکارهای هایک ویژن در حوزه ها و صنایع مختلفآشنا می شوند همچنین می توانند جدید ترین تکنولوژی های مبتنی بر هوش مصنوعی را در غالب محصولات مامشاهده نمایند .

تجربه جدید AI

راهکار مدار بسته صنعی مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه های مختلف می تواند نیاز های مشتریان را به نحومطلوب پوشش دهد. به عنوان مثال در راهکار مدار بسته ویژه خرده صنایع خرده فروشی ، کارفرمایان می توانندبا استفاده از تجهیزاتی مانند دوربین های هوشمند ، سیستم های مدیریت تصویر و نرم افزار هایی مانند HikCentralهایک ویژن ، اطلاعات مفیدی از وضعیت کسب و کار خود کسب کرده و جهت رشد و پیشرفت بیشتر تصمیماتمناسبی اتخاذ کنند.

نمایش راهکار های مختلف از جمله راه حل هوشمند مدیریت و کنترل ترافیک ( ITS ) ، قابلیت پلاک خوان ،کنترل هوشمند پارکینگ و … هایک ویژن برای بازدید کنندگان از دیگر برنامه ها درغرفه هایک ویژن بود. علاوه بر آنسیستم کنترل تردد هایک ویژن با قابلیت تشخیص چهره ، دوربین های مخصوص شمارش افراد ، محصولات هوشمندتوربو اچ دی مبتنی بر AI سری Turbo HD 5.0 ، تجهیزات سری Easy IP 4.0 ، محصولات سری AcuSense و ColorVuو بسیاری دیگر در غرفه امسال هایک ویژن به نمایش عموم گذاشته شد .

شرکای هایک ویژن در زمینه یکپارچه سازی تکنولوژی شامل شرکت های AxxonSoft ، Ela-soft ، Milestone Systems، Nedap ، Seagate ، Western Digital و بسیاری دیگر نیز در نمایشگاه امسال در غرفه و در کنار هایک ویژن حضورفعال داشتند .همچنین بازدید کنندگان طیف وسیعی از راهکار های نوآورانه و محصولات جدید هایک ویژن مانند محصولات خانههوشمند تحت برند EZVIZ ، تجهیزات اتوماسیون صنعتی (Hik Robotics ) خودرو های برقی ، تجهیزات ذخیره سازیهوشمند اطلاعات و تصویر و … را از نزدیک مشاهده کردند .

هوش مصنوعی در سیستم های امنیتی هایک ویژن

فن آوری های قدرتمندی مبتنی بر هوش مصنوعی در کشور ها اخیراً توسعه یافته اند تا سطح کاملاً جدیدی از امنیت و ارامش را در جهان ارائه دهند. مانند شرکت غول پیکر Hikvision در کشور چین که از فناوری جدید Deep Learning استفاده می کند و با توجه به همین فناوری ، تکنولوژی هایی از جمله سیستم های تشخیص چهره و… را در تجهیزات تولیدی خود جای میدهد.


روش های زیادی برای استفاده از تشخیص چهره هایک ویژن برای ایمن نگه داشتن مردم ، تقویت فعالیت های تجاری و همچنین بهبود زندگی روزمره ما با خدمات بهینه وجود دارد. در اینجا نگاهی به چگونگی عملکرد سیستم های تشخیص چهره و چگونگی استفاده از آن در  دوربین مدار بسته  برای ایمن تر کردن جهان در هر زمان که لازم باشد ، می پردازیم:

حتی هایک ویژن مفتخر است با ارائه طیف وسیعی از محصولات با الگوریتم های AI) AI مخفف کلمه Artificial intelligence به معنی هوش مصنوعی است)، راه حل های تشخیص چهره را به استرالیا معرفی کند. و اما به سراغ چکونگی کارکرد سیستم های شناسایی چهره در هایک ویژن  می رویم .

محل هایی که اکنون از سیستم تشخیص چهره  استفاده می کنند، اصطلاحا با یک کتابخانه هویت رو به رو هستند. هنگامی که چهره یک شخص در لیست سیاه یا سفید کتابخانه شخصی شما ذخیره شود ، می توان دستور اجازه ورود یا عدم ورود آن را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین‌ مدار بسته

1.      دوربین مداربسته

2.      قیمت دوربین مداربسته

3.      دوربین مدار بسته

4.      خرید دوربین مداربسته

5.      خرید دوربین مدار بسته

6.      فروش دوربین مداربسته

7.      دوربین مداربسته هایک ویژن

8.      دوربین هایک ویژن

9.      دوربین مداربسته

10.   قیمت دوربین مداربسته

11.   دوربین مدار بسته

تکنولوژی ضد ریفلکس IR در دوربین دام هایک ویژن

 

دوربین دام هایک ویژن با استفاده از تکنولوژی ضد ریفلکس (Anti-IR Reflection ) تعبیه شده بر روی آن
می تواند در هر شرایط نوری و آب و هوایی، تصاویر با کیفیت و شفافی ارائه بدهد . معمولا دوربین های
دام IR در شب تصاویر با جزئیات مناسبی ارائه می کنند. بیشتر دوربین های دام دارای حباب ( هوزینگ
شیشه ای ) هستند تا لنز دوربین را از گرد و غبار و رطوبت محافظت کرده و عمر دستگاه را افزایش دهد.
در طول شب که IR دوربین روشن می شود در دوربین های معمولی حلقه ی ضد نور تعبیه شده بر روی
هاوزینگ مانع از بازتاب بخشی از نور IR به لنز می شود . با اینهمه در برخی مواقع بخشی از نور IR از بدنه
حباب دوربین بطور مستقیم به لنز دوربین وارد شده و در نتیجه کاربر تصویر تاریکی را مشاهده می کند
تصور کنید که بر روی حباب گرد و غبار و رطوبت هم وجود داشته باشد ، در اینحالت با یک تصویر بسیار
بی کیفیت روبرو خواهیم شد.


تکنولوژی ضد ریفلکس IR در دوربین دام هایک ویژن

اما هایک ویژن برای این مشکل یک راه حل مناسب دارد. استفاده از راهکار ضد انعکاس IR می تواند مانع
از ورود بازتاب نور دید در شب به لنز دوربین و کاهش کیفیت تصویر دوربین در شب شود .
در این فناوری
هایک ویژن از ال ای دی های EXIR استفاده می کند به علاوه فضای داخل حباب دوربین به گونه ای طراحی
شده است که زاویه تابش نور IR تحت هیچ شرایطی به لنز دوربین بازتابیده نمی شود
همچنین دوربین
به گونه ای طراحی شده تا بتوان آن را در سه محور جداگانه تنظیم کرد که به قابلیت 3-AXIS معروف است .

هاوزینگ با طراحی خاص

حباب شیشه ای دوربین دام هایک ویژن دارای دو قسمت مجزا است، ناحیه تصویر برداری و ناحیه مخصوص
عبور نور IR . این دو ناحیه توسط حلقه ضد نور از یکدیگر جدا شده اند که باعث می شود تا هیچ بازتابی از
نور IR به لنز دوربین تابیده نشود .

تنظیم بصورت 3-AXIS جدید

نوع نصب دوربین مداربسته باید به گونه ای باشد تا لنز دوربین بتواند به نحو مطلب توسط نور IR آن تغذیه شده و
تصاویر با کیفیتی را در نور کم تصویر برداری نماید .
از این رو دوربین هایک ویژن شامل لنز ، LED های IR
و بدنه دوربین را می توان به کمک قابلیت 3-AXIS به گونه ای نصب کرد که همواره روبروی محل تصویر
برداری قرار داشته باشد .

مشتریان می توانند با انتخاب محصولات هوشمند نظارت تصویر هایک ویژن ، نیاز های نظارتی خود را به
بهترین نحو ممکن پوشش دهند.

 

برای افزایش امنیت شهری به کمک دوربین های مداربسته، نیازمند یک سیستم نظارت تصویری قوی هستید که بتواند با چالش های موجود و تهدیدات امنیتی در مکان هایی که پتاسیل بالایی در جرم و جنایت دارند به خوبی مقابله نماید. این سیستم باید به طور کامل بتواند تمامی تحرکات و رخداد های موجود در ساختمان های بلند، میادین و خیابان های بزرگ و … را زیر نظر داشته و حتی در روشنایی کم و شب نیز تصاویری با کیفیت مناسب ارائه دهد. دوربین های مداربسته Hikvision برای این چالش ها کاملا آماده اند. محصولات هایک ویژن ویژه نصب در محل کار، ادارات و سازمان ها دارای ویژگی های جدید و قدرتمندی بوده که تمامی نیازهای کاربران را پوشش می دهند:

دوربین های سری PanoVu

با توجه به ساختار این دوربین ها و ارائه تصاویری واید و 360 درجه پوشش دهی مناسبی دارند و می توانند تصاویری با رنگ های واقعی و رزولوشن بالا ارائه دهند. از سایر ویژگی های این دوربین ها می توان به فیلتر آلارم های کاذب و ارتقا سیستم ردیابی خودکار اشاره نمود که منجر به کاهش هزینه های اضافی می گردند. این دوربین ها برای ارائه تصاویر از چندین سنسور مجزا بهره می برند که به راحتی می توانند تمامی نقاط مورد نظر را پوشش دهند.

مزایای دوربین پانوراما:

  • پوشش محدوده وسیع تر و نمایش جزئیات بیشتر تنها با یک دوربین
  • کاهش هزینه کار و سخت افزار
  • لذت بردن از تعمیر و نگهداری آسان و سیستم عامل های به روز

علت تمایز دوربین های سری PanoVu هایک ویژن:

  • بهره گیری از لنزهای وریفوکال و فوکوس اتوماتیک
  • توانایی حفاظت تمام و کمال از مکان مورد نظر توسط مدل های outdoor
  • بهره مندی از تکنولوژی EXIR
  • بهره مندی از فشرده سازی H.265 برای صرفه جویی در پهنای باند و فضای ذخیره سازی.

دوربین های دام چند سنسوره

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید امکان تصویربرداری چند وجهی با استفاده از یک دوربین PanoVu، به جای استفاده از چندین دوربین مدار بسته قدیمی در تقاطعی در یک خیابان میسر خواهد بود. دوربین های چند سنسوره سری 6D هایک ویژن، دارای یک طراحی همه جانبه با بهره مندی از 4 لنز داخلی هستند که تصاویری 360 درجه ای را نمایش می دهند. این یک انتخاب مناسب برای تمامی کاربری های داخلی اعم از مراکز خرید، انبارها و … و همچنین کاربری های outdoor مانند تقاطع های خیابانی، پارک ها و میدان های عمومی است.

دوربین های اسپیددام سری DarkFighter

دوربین های مداربسته PTZ سریDarkFighter با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی Deep Learning هایک ویژن دارای عملکرد بهتری برای ارائه تصاویر با  وضوح بالا در شرایط نور کم هستند. با استفاده از سخت افزار های جدید و الگوریتم هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی Deep Learning، دوربین های  PTZ سری جدید DarkFighter هایک ویژن نه تنها ویژگی های جدید قدرتمندی را ارائه می دهند، بلکه در کاهش و حذف آلارم های کاذب کمک بزرگی کرده و عملکرد ردیابی خودکار را نیز بهبود می بخشد.

مزایا:

  • دوربین هایDarkfighter با کیفیت 4K می توانند تصاویری با وضوح بالاتر و جزئیات بهتر ارائه دهند.


  • بهره گیری از فشرده سازی H.265 + منجر به کاهش مصرف پهنای باند و صرفه جویی در فضای ذخیره سازی می گردد.


  • بهره مندی از سیستم پردازش تصویر VCA پیشرفته که باعث افزایش دقت و حذف آلارم های کاذب با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی Deep Learning می گردد


  • استفاده از سیستم ردیابی خودکار نسخه 2.0 بر اساس تشخیص انسان و خودرو


  • دوربین های سری DarkFighter دارای عملکرد هوشمندی هستند و  می توانند بین سوژه های انسانی و غیر انسانی تمایز قائل شوند و اهداف مهم را ردیابی کنند.

دوربین های مداربسته سری ProIP

این دوربین های تحت شبکه انقلابی بزرگ در صنعت دوربین مدار بسته محسوب می گردند که برای اولین بار به طور همزمان از دو تکنولوژی پیشرفته تصویربرداری در نور کم و ارائه تصاویر با کیفیت بالا در نور شدید استفاده می کنند. تکنولوژی پیشرفته H.265 نیز منجر به صرفه جویی در مصرف پهنای باند و فضای ذخیره سازی می گردد.

1. کدک های H.265 / H.265+

H.265 آخرین تکنولوژی کدک های فشرده سازی در صنعت نظارت تصویری است که کارایی آن دو برابر H.264 است. شرکت Hikvision با ترکیب H.265 با الگوریتم هوشمند و جدیدتری با نام H.265+ توانسته باعث افزایش بهره وری در انتقال تصاویر در یک سیستم مداربسته گردد.

2. بهره گیری همزمان از تکنولوژی DarkFighter & LightFighter

دوربین های جدید سری ProIP، که ترکیبی از تکنولوژی Darkfighter و Lightfighter را دارند، می توانند تصاویری با وضوح بالا چه در شرایط نور کم و چه در نور پس زمینه قوی فراهم کنند. به لطف تکنولوژی DarkFighter، حداقل نور مورد نیاز برای تشکیل تصاویر رنگی 0/002 لوکس است. در حالی که در وضعیت نور پس زمینه شدید، تکنولوژی LightFighter با استفاده از قابلیت 140dB WDR می تواند تصاویری یکدست و واضح را ارئه دهد.

4. پوشش ضد رفلکس نور IR

دوربین های مجهز به مادون قرمز اغلب از پوشش حبابی برای محافظت از لنز استفاده نمی کنند. این به این دلیل است که وقتی گرد و غبار و آب به سطح پوشش لنز می رسد، نور IR باعث تار شدن تصاویر می گردد. نسل جدید دوربین های هایک ویژن دارای پوشش حبابی محافظ برای جلوگیری از این مشکل هستند.

5. بدون نیاز به دانلود پلاگین های وب برای پخش زنده

  • پشتیبانی از کدگذاری H.265
  • دسترسی حداکثر 8 مگابایتی IPC برای مشاهده زنده یا بازپخش
  • امکان به روزرسانی آسان و در دسترس

6. برخورداری از استاندارد حفاظتی و مقاومتی NEMA 4X

NEMA 4X استاندارد انجمن تولید کنندگان محصولات الکتریکی است. بر اساس این استاندارد محصولات الکترونیکی طوری طراحی می شوند که در برابر خوردگی و زنگ زدن در محیط هایی که در معرض باران های سنگین و برف، در سواحل اقیانوس ها یا دریاچه ها، مناطقی با گازهای حاوی مواد شیمیایی و یا گازهای فیزیکی ، وهستند، مقاوم خواهند بود

 

1.      دوربین مداربسته

2.      قیمت دوربین مداربسته

3.      دوربین مدار بسته

4.      خرید دوربین مداربسته

5.      خرید دوربین مدار بسته

6.      فروش دوربین مداربسته

7.      دوربین مداربسته هایک ویژن

8.      دوربین هایک ویژن

9.      دوربین مداربسته

10.   قیمت دوربین مداربسته

11.   دوربین مدار بسته

 

 

انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن

 

یکی از شیوه های انتقال تصویر دوربین  هایک ویژن  بر روی موبایل ، انتقال تصویر به شیوه P2P است . این شیوه به دلیل مشکلاتی که چندی پیش به وجود آمده بود و دسترسی به سرور های تصویر هایک ویژن از طریق P2P عملا غیر ممکن شده بود ، باعث شد تا بسیاری از مشتریان محصولات مدار بسته هایک ویژن از شیوه های دیگر انتقال تصویر و بخصوص شیوه آی پی ثابت استفاده کنند . اما خبر خود اینکه به تازگی نماینده این شرکت ، موفق به رفع مشکل انتقال تصویر هایک ویژن شده و راهکار جدید خود را ارائه نموده است که در این محتوا در این خصوص توضیح داده ایم . شرکت hikvision به دلیل استفاده از تکنولوژی اختصاصی برای راه اندازی سیستم های خود خدمات منحصر به فردی ارائه می دهد.

  •  

مرحله اول : در این حالت ابتدا باید با شرکت مهر تجارت  تماس بگیرید و اکانت خود را بسازید 

مرحله دوم : نرم افزار Hik-Connect را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید ( سیستم عامل اندروید و یا ios )

مرحله سوم : در محیط نرم افزار وارد شده با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور لاگین کنید

مرحله چهارم : دستگاه را از طریق شماره سریال یا QR Code به نرم افزار اضافه کنید

مرحله پنجم : کد تاییدیه ( Varification Code ) را که در دستگاه تعریف کرده اید وارد کنید

مرحله شش : دستگاه را ادد کنید

مرحله آخر : تصویر دستگاه را مشاهده کنید

 

رفع مشکل انتقال تصویر در دوربین مدار بسته   هایک ویژن

  •  

مرحله اول : در این حالت ابتدا باید با شرکت پارس ارتباط تماس بگیرید و اکانت خود را بسازید 

مرحله دوم : نرم افزار IVMS-4500  را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید ( سیستم عامل اندروید و یا IOS )

مرحله سوم : در محیط نرم افزار وارد قسمت Not Logged in بشوید  

مرحله چهارم : با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبوری که ساخته اید وارد نرم افزار شوید

مرحله پنجم : دستگاه را با اسکن کد یا وارد کردن شماره سریال ادد کنید

مرحله ششم : کد تاییدیه ( Varification Code ) را که در دستگاه تعریف کرده اید را در نرم افزار وارد کنید

مرحله شش : دستگاه را ادد کنید

مرحله آخر : تصویر دستگاه را مشاهده کنید.

نکته پایانی :  پیشنهاد ما این است که  برای  نصب دوربین مداربسته  با شرکت مهر تجارت تماس بگیرید تا بدون هیچ دغدغه ای این کار را به شکل حرفه ای برای شما انجام دهند.

 

1.      دوربین مداربسته

2.      قیمت دوربین مداربسته

3.      دوربین مدار بسته

4.      خرید دوربین مداربسته

5.      خرید دوربین مدار بسته

6.      فروش دوربین مداربسته

7.      دوربین مداربسته هایک ویژن

8.      دوربین هایک ویژن

9.      دوربین مداربسته

10.   قیمت دوربین مداربسته

11.   دوربین مدار بسته