مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

کسب جایزه گروه PSI CCTV توسط شرکت هایک ویژن


شرکت Hikvision و نمایندگی هایک ویژن به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر دوربین مدار بسته و دارنده راهکارهای نظارت تصویری متعدد ، موفق شد تا برای سومین سال پیاپی ، جایزه PSI Premier را در زمینه تولید انواع دوربین های مدار بسته کسب کند.

به عنوان یکی از پر افتخار ترین دوربین های امنیتی هایک ویژن می توان به دوربین پانو ویو ( PanoVu ) مدل DS-2PT3326IZ-DE3 اشاره کرد. این دوربین هوشمند در واقع از 4 دوربین متصل به یکدیگر تشکیل شده است ، این دوربین علاوه بر قابلیت پانوراما ( 360 درجه ) که یک دید کلی ارائه می دهد به کاربران اجازه می دهد تا روی مناطقی که برایشان اهمیت دارند زوم کرده و جزئیات بیشتری را مشاهده نمایند.

بیش از 1000 کارشناس سیستم نظارت تصویری نمی توانند اشتباه کرده باشند

مجله اینترنتی PSI به عنوان یکی از مراجع تخصصی سیستم دوربین مدار بسته شناخته می شود، این مجله بازدید کنندگان مختلفی دارد که اکثرا از متخصصان صنعت مدار بسته و تکنیسین های نصب هستند، بیش از 1000 نفر از این کارشناسان خبره در این رای گیری وبسایت PSI به دوربین DS-2PT3326IZ-DE3 هایک ویژن رای دادند. آگاهی از این حقیقت می تواند ما را از اهمیت جایزه برترین دوربین PSI باخبر کند.

گری هارمر مدیر فروش شرکت هایک ویژن در انگلستان و ایرلند در این زمینه گفت : ” از تمامی کارشناسانی که در نظرسنجی مجله PSI به هایک ویژن رای دادند تشکر می کنیم ، من و همکارانم در هایک ویژن همیشه تلاش می کنیم تا با تولید دوربین های IP حرفه ای تر هم نظر کارشناسان و تیم فنی نصب و اجرای پروژه را جلب کرده و هم عملکرد فوق العاده هایک ویژن را به مشتریان اثبات کنیم. دوربین پانو ویو هایک ویژن ویژگی های منحصر به فردی دارد که از جمله می توان به مواردی مانند: تجمیع چند دوربین برای پوشش نیاز های مشتریان ، قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با استفاده از چند دوربین مجزا، عمق میدان دید مناسب ، تصویر برداری سه بعدی و بسیاری از موارد دیگر،  اشاره کرد. بدون شک این قابلیت ها در رای کارشناسان سیستم های ایمنی خواننده وب سایت PSI تاثیر گذار بوده است.

بیشتر بخوانید : ریست پسورد هایک ویژن   انتقال تصویر هایک ویژن

برخی از ویژگی های دوربین DS-2PT3326IZ-DE3 هایک ویژن

این دوربین در سری محصولات پانو ویو هایک ویژن قرار می گیرد ، سه دوربین ثابت و یک دوربین متحرک در این دوربین پانو ویو یکپارچه شده اند ، در یک لحظه دوربین علاوه بر ارائه یک تصویر واضح با نمای پانوراما ، به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از دوربین متحرک ، روی موارد مشکوک زوم کرده و جزئیات بیشتری را مشاهده نماید.

علاوه بر این هایک ویژن با بکارگیری تکنولوژی هایی مانند فیلتر کردن آی پی آدرس و محافظت در برابر ولتاژ بالای احتمالی ، در این دوربین پانو ویو سطح بالایی از تکنولوژی را ارائه کرده است که توانسته نظر مشتریان را به خود جلب نماید.

در نهایت دوربین PanoVu هایک ویژن از صدای دو طرفه و قابلیت فشرده سازی هوشمند صدا و تصویر بصورت توامان   پشتیبانی می کند که این مهم در بهینه سازی فضای ذخیره شده روی هارد دیسک بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید : بهترین دوربین‌ مدار بسته  انواع دوربین مداربسته

بازاریابی اپلیکیشن یا اپلیکیشن مارکتینگ چیست ؟


از میان روش‌های فراوان بازاریابی، بازاریابی اپلیکیشن یا اپلیکیشن مارکتینگ به دلیل هدف گرفتن کاربران تلفن‌های همراه یکی از مؤثرترین تکنیک‌های بازاریابی محسوب می‌شود.
امروزه با افزایش ساعاتی که مردم از موبایل‌هایشان استفاده می‌کنند و با توجه به اینکه موبایل توانسته هم‌نشین اوقات مرده کاربرانش باشد، استفاده از موبایل از تلویزیون و حتی کامپیوتر نیز پیشی گرفته است. از میان تمام ویژگی‌هایی که یک موبایل می‌تواند در اختیار کاربرانش قرار دهد، اعم از شبکه‌های اجتماعی و وب گردی، کار با اپلیکیشن‌ها نیز طرفداران زیادی دارند و همین مسئله آن‌ها را به یک محیط مناسب برای بازاریابی محصولات/خدمات تبدیل کرده است.

مفهوم بازاریابی اپلیکیشن یا اپلیکیشن مارکتینگ به چه معناست؟

اگر بخواهیم بازاریابی اپلیکیشن را در یک جمله تعریف کنیم، باید بگوییم بازاریابی اپلیکیشن فرآیند ایجاد کمپین‌های بازاریابی برای دستیابی به مشتریان در هر مرحله از قیف بازاریابی است تا بتوانند با اپلیکیشن شما ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کنند.
بازاریابی اپلیکیشن فرآیند درگیر کردن کاربران اپلیکیشن در کل تجربه خود با اپلیکیشن شما است؛

  • اپلیکیشن شما را کشف کنند.
  • آن را دانلود کنند.
  • کار با اپلیکیشن شما را فرابگیرند.
  • و در نهایت نسبت به اپلیکیشن شما وفادار مانده و با آن تعاملی دائمی برقرار کنند.

کاربردی‌ترین روش‌های بازاریابی اپلیکیشن چیست؟

برای طراحی یک اپلیکیشن مارکتینگ کاربردی که بازدهی خوبی نیز داشته باشد می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:
در مورد مشتریان هدف تحقیق کنید
به این ترتیب می‌توانید اپلیکیشنی متناسب با سلیقه و خواست ایشان طراحی کنید. اپلیکیشنی که برای آن‌ها جذاب باشد و علاوه بر اینکه مخاطب هدف را به کار با خود جذب می‌کند، آن‌ها را به خرید محصول نیز تشویق کند.
در مورد رقیبان تحقیق کنید
کسب اطلاعات در مورد رقیب به شما در برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان هدف، ایجاد تمایز بین کسب و کار خود با سایر رقبا، پیدا کردن چالش‌های پیش رو و بهبود پروسه‌ها کمک خواهد کرد.
یک لندینگ پیج خوب طراحی کنید
ساخت یک لندینگ پیج خوب، خلاقانه و سورپرایز کننده می‌تواند باعث جذب بیشتر مخاطبان شود. عناصر مهمی که بیشتر باید به آن‌ها توجه شود عبارت‌اند از:

  • نام اپلیکیشن
  • ویژگی‌ها
  • درخواست برای اقدام واضح (call to action)
  • ویدئوی تبلیغاتی

اپلیکیشن خود را در گوگل پلی و بازارهای ایرانی قرار دهید
این کار یکی از فرایندهای بهینه‌سازی اپلیکیشن‌های موبایلی است برای اینکه اپلیکیشنتان در فهرست نتایج گوگل پلی رتبه بهتری بگیرد. کافی است از مشتریان بخواهید به اپلیکیشن شما رأی دهند. هرچه رأی بیشتر و بهتری به دست آورده باشید بدون شک جایگاه بهتری در فهرست نتایج گوگل پلی و مارکت خواهید داشت و بیشتر در معرض دید مشتریان قرار خواهید گرفت.
به این منظور به موارد زیر توجه کنید:

  • عنوان؛ باید خوانا بوده و گویای نوع کاربری اپلیکیشن باشد
  • توضیحات؛ از کلیدواژه‌ها استفاده کنید و بگویید چه نیازهایی را رفع می‌کند
  • آیکون؛ فقط بر یک عنصر تمرکز کنید. این عنصر باید عصاره‌ای از اپلیکیشن شما باشد
  • اسکرین‌شات؛ چند اسکرین‌شات از مهم‌ترین عملکردها و کاربردهای اپلیکیشن خود تهیه کنید

به وسیله شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن بازاریابی خود را تبلیغ کنید
با استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به مشتریان بالقوه خود دست پیدا کنید و تعداد دانلود اپلیکیشن را افزایش دهید.

 

 

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. شهرنت در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

چگونه عملکرد بازاریابی اپلیکیشن را اندازه‌گیری کنیم؟

برای اینکه عملکرد اپلیکیشن مارکتینگ خود را بسنجید و ببینید اپلیکیشنی که طراحی کرده‌اید چقدر در رسیدن به اهداف خود (جذب مشتری) مؤثر و قوی عمل کرده است. به این منظور از شاخص KPI بهره بگیرید. KPI از حروف اول عبارت Key Performance Indicator به معنی «شاخص‌های کلیدی عملکرد» گرفته شده است.
برای استفاده از KPI باید میزان دستیابی به هدف را در دوره‌های زمانی مشخص اندازه بگیرید و سپس مقدار هر دوره را با دوره قبل مقایسه کنید. فرض کنید روش بازاریابی اپلیکیشن را در فصل پاییز شروع کرده‌اید، در این صورت تعداد جذب مشتری (هدف) در سه ماه قبل (تابستان) را با تعداد جذب مشتری در سه ماه پاییز مقایسه کنید تا میزان اثرگذاری اپلیکیشن در بازاریابی مشخص شود.

استراتژی‌های برتر بازاریابی اپلیکیشن موبایل چیست؟

 

برای افزایش میزان موفقیت بازاریابی اپلیکیشن موبایلی که طراحی می‌کنید، استراتژی‌های زیر پیشنهاد می‌شوند:
بر KPI تمرکز کنید
با توجه به تعداد جذب مشتری در بازه‌های زمانی گذشته، یک هدف برای بازه زمانی بعدی با استفاده از اپلیکیشن مارکتینگ تعریف کنید.
از منابع مناسب برای اپلیکیشن خود استفاده کنید
اکثر مواقع، بازاریاب‌ها تبلیغات موبایلی را دست ‌کم می‌گیرند و بودجه کمی به آن اختصاص می‌دهند. در حالی که در عصر موبایل، اکثر مردم بیشتر از اینکه پای لپ‌تاپ‌هایشان باشند، مطالعه کنند و حتی تلویزیون تماشا کنند در حال کار کردن با موبایلشان هستند. بنابراین مهم‌ترین قدم برای موفقیت، اختصاص بودجه مناسب و درخور برای بازاریابی اپلیکیشنی است.
اگر این کار با استفاده از منابع مناسب و به بهترین وجه انجام شود، در نهایت یک اپلیکیشن باکیفیت و پرکاربرد به دست مشتریان خواهد رسید که اوقات خوشی را هنگام استفاده از آن تجربه خواهند کرد. همین امر می‌تواند KPI شما را تا حد قابل‌توجهی بالا برده و بازدهی کارتان افزایش یابد.
اسیر دستور گرفتن از چند نفر نشوید
در بسیاری از شرکت‌ها، حوزه کارهای موبایلی کاملاً مجزا و مشخص شده نیست. همین عاملی می‌شود برای اینکه چند دپارتمان کار شما را زیرمجموعه خودشان بدانند و اینجاست که دستورالعمل‌های مختلف از دپارتمان‌های مختلف به سوی شما سرازیر خواهد شد.
بهتر است تمام این افراد را در یک تیم واحد جمع کنید و یک جلسه با هم داشته باشید تا مجبور نشوید از گروه‌های مختلف دستورات متناقض بگیرید و در آخر ندانید چه کار کنید.
با یک متخصص بازاریابی موبایلی شریک شوید
بد نیست در جلسات اپلیکیشن مارکتینگ خود از یک فرد متخصص بازاریابی موبایل نیز دعوت کنید. دپارتمان بازاریابی متفاوت از بازاریابی موبایلی است؛ از این نظر که زمین جنگ و سلاح‌های آن با انواع دیگر بازاریابی متفاوت است. حتی بازاریاب‌های دیجیتال نیز گاهی در مواجهه با شرایط موبایل خوب عمل نمی‌کنند. به همین خاطر بهتر است از یک متخصص در امور بازاریابی موبایلی کمک بگیرید.
تجربه را بازاریابی کنید نه اپلیکیشن را
ممکن است در این مسیر از هدف خود دور شوید! مثلاً یک بازی با هدف آموزش کار با نرم افزار خود طراحی کرده‌اید برای اینکه مشتریان با انجام این بازی به خرید محصول موردنظر مشتاق شده و در نهایت فروش محصولتان افزایش یابد. اما ممکن است در مسیر طراحی اپلیکیشن با هدف بازاریابی آن نرم افزار، هدف اصلی فراموش شود و به حدی اسیر اپلیکیشن شوید که در نهایت برای اپلیکیشن بازاریابی کنید.
فراموش نکنید که هدف از طراحی اپلیکیشن، بازاریابی برای محصولات شرکت است نه خود اپلیکیشن. اگر مشاهده کردید که افراد زیادی به اپلیکیشن شما روی خوش نشان می‌دهند و آن را سرگرم‌کننده می‌دانند؛ اما هیچ اثر قابل‌توجهی بر روی فروش محصول نهایی نداشته است، یعنی اسیر اپلیکیشن شده و بازاریابی را فراموش کرده‌اید. پس بهتر است کمی به عقب برگشته و مشکلات را اصلاح کنید.

چگونه کاربران را در اپلیکیشن حفظ کنیم؟

حتی اگر دانلودهایتان افزایش پیدا کند و در گوگل پلی رتبه خوبی کسب کنید، تا وقتی‌که کاربران وفاداری نداشته باشید موفقیت حاصل نشده است.
با اینکه تعداد دانلودها مهم است؛ اما شما وقت زیادی برای طراحی اپلیکیشن و رساندن آن به دست کاربران کشیده‌اید؛ نباید اجازه دهید نیمه‌کاره آن را رها کنند. کاربر وفادار کاربری است که بعد از دانلود اپلیکیشن، تا انتهای آنچه هدف ما از طراحی اپ بوده می‌رود و آن را به برگشت سرمایه تبدیل می‌کند.
این در حالی است که بسیاری از کاربران بعد از دانلود یک اپلیکیشن، بیش از یکی دو بار از آن استفاده نمی‌کنند. بنابراین باید کارکرد کاربران را مانیتور کنید و اگر کاربر وفادار جذب نمی‌کنید، مشکل را پیدا کنید. این مشکل می‌تواند در عملکرد یا طراحی ظاهری اپلیکیشن نهفته باشد.
جمع بندی
فکر می‌کنم ضرورت وجود موبایل در روش‌های بازاریابی دیجیتال کاملاً برای همه شفاف باشد. اثری که اپلیکیشن‌های موبایلی می‌توانند بر تبلیغ برند، برگشت سرمایه و افزایش ترافیک فروشگاه داشته باشند غیر قابل انکار است.
بهترین بازاریاب‌های اپلیکیشن مارکتینگ کسانی‌اند که وقت، سرمایه و تلاش کافی برای کارشان گذاشته‌اند و در نهایت یک محصول باکیفیت که معرف سایر محصولات شرکت است به مشتریان معرفی کرده‌اند.

دوربین مداربسته شمارش افراد هایک ویژن مجهز به هوش مصنوعی

نوشته شده توسط : احمد

شرکت هایک ویژن به عنوان تولید کننده برتر در حوزه دوربین مدار بسته اخیرا توانست جایزه Protector & Wik را در حوزه نظارت تصویری و امنیت کسب نماید. نمایندگی هایک ویژن این جایزه را به خاطر دوربین دام دو سنسوره با قابلیت شمارش افراد مدل iDS-2CD6810F/C کسب کرده است. این جایزه با توجه به رای خوانندگان مجله و وب سایت انجام شده است و هایک ویژن به انتخاب مردم توانست جایزه Protector & Wik را به خود اختصاص دهد.

دوربین شمارنده هایک ویژن به عنوان یک راه حل حیاتی در اجرای برنامه های مختلف کاربران ایفا می کند این دوربین با جمع آوری اطلاعات با ارزشی مانند تعداد افرادی که به یک منطقه وارد یا از آن خارج می شوند به مدیران کسب و کار کمک می کند. همچنین این دوربین مداربسته با شمارش تعداد افراد درون یک ناحیه می تواند میزان تراکم افراد را تشخیص داده و اطلاعات اولیه برای تصمیم گیری نرم افزار هوشمند و NVR هایک ویژن را در اختیار آن می گذارد. تشخیص پرسه زدن افراد در یک ناحیه و اطلاع رسانی توسط دوربین می تواند هر اقدام مشکوکی را اطلاع داده و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری نماید. از دوربین های مخصوص شمارش افراد هایک ویژن می توان در مناطقی مانند سالن های ورزشی ، مراکز خرید ، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ ، موزه ها و مواردی شبیه به این برای تشخیص صف یا شمارش افراد استفاده کرد.

آلن ژو مدیر منطقه ای آلمان هایک ویژن در این خصوص گفت : ما از دریافت این جایزه خیلی خوشحال و ذوق زده هستیم ، تیم ما همواره در تلاش بوده تا محصولات با کیفیت با قابلیت های جدید و منحصر به فرد را تولید نماید. به طور مثال مشتریان ما می توانند از محصولات مدار بسته مبتنی بر هوش مصنوعی ما برای پوشش نیازهای حفاظتی خود استفاده کنند .

درباره Protector & Wik

Protector & Wik یک مجله قدیمی و قدرتمند در حوزه اطلاع رسانی و تست فناوریهای امنیتی و حفاظتی است که به زبان آلمانی فعالیت می کند و به صورت روزانه تحولات سیستم ها و برند ها را در مناطق آلمانی نشین ارائه می دهد. سال 2018 ششمین دوره از جوایز Protector & Wik به عنوان جایزه فناوری برتر امنیتی به شرکت های برتر ارائه شد. آنها هر سال سه محصول برتر را در 4 حوزه دوربین مدار بسته ، سیستم های کنترل تردد ، سیستم های اعلام سرقت و خانه هوشمند به شرکت های برتر اعطا می کنند.

بیشتر بخوانید : نصب دوربین مداربسته     تی وی تی

وب اپلیکیشن چیست؟ انواع آن کدامند و چه تفاوتی با اپلیکیشن ها و وب سایت ها دارد؟


یک وب سایت گروهی از صفحات وب در دسترس در سطح جهانی است که یک نام دامنه دارند. می تواند توسط یک فرد، تجارت یا سازمان توسعه و نگهداری شود. هدف این وب سایت ارائه خدمات متنوعی است. مثال: وبلاگ ها. یک وب سایت در یک وب سرور یک یا چندگانه میزبانی می شود. از طریق شبکه مانند اینترنت یا شبکه های محلی از طریق آدرس IP قابل دسترسی است. در حالی که وب اپلیکیشن ها اینگونه نیستند.

وب اپلیکیشن چیست؟

وب اپلیکیشن یک نرم افزار یا برنامه است که با استفاده از هر مرورگر وب قابل دسترسی است.

ظاهر آن معمولاً با استفاده از زبان هایی مانند HTML ،CSS ،Javascript ایجاد می شود که توسط مرورگر های اصلی پشتیبانی می شوند.

در حالی که باطن می تواند از هرگونه برنامه پشته مانند LAMP ،MEAN و … استفاده کند، برخلاف برنامه های تلفن همراه، SDK خاصی برای توسعه وب اپلیکیشن وجود ندارد.

با ظهور نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS)، وب اپلیکیشن ها مشهور شدند.

چرا به وب سایت احتیاج دارید؟

در اینجا دلایل اصلی نیاز به وب سایت وجود دارد:

  • روشی مؤثر برای به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات شما.
  • ایجاد یک سایت به شما کمک می کند تا اثبات اجتماعی خود را ایجاد کنید.
  • در برند تجاری به شما کمک می کند.
  • به شما در دستیابی به اهداف تجاری کمک می کند.
  • به شما امکان می دهد پشتیبانی مشتری خود را افزایش دهید.

چرا به وب اپلیکیشن ها احتیاج دارید؟


به دلایل زیر محبوب تر هستند:

  • در مقایسه با برنامه های دسکتاپ، برنامه های تحت وب ساده تر هستند زیرا در کل برنامه از همان کد استفاده می کنند و هیچ مسئله سازگاری وجود ندارد.
  • وب اپلیکیشن ها در هر سیستم عامل قابل استفاده هستند: Windows،Linux،Mac… زیرا همه آن ها از مرورگر های مدرن پشتیبانی می کنند.
  • تأیید آپ استور تلفن همراه در وب اپلیکیشن ها لازم نیست.
  • هر زمان و به هر شکلی قابل استفاده است. نیازی به یادآوری کاربران برای بروزرسانی برنامه های خود نیست.
  • از هر رایانه ای می توانید 24 ساعت شبانه روز و 365 روز در سال به این وب اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشید.
  • برای دسترسی به داده های مورد نیاز می توانید از رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید.
  • وب اپلیکیشن ها گزینه ای مقرون به صرفه برای هر سازمانی است. مجوزهای صندلی برای نرم افزار دسک تاپ در آن جا که عموماً SasS گران است، به هر صورت که بخواهید قابل پرداخت است.
  • برنامه های مبتنی بر وب برنامه هایی با قابلیت اینترنت هستند که از طریق مرورگر وب موبایل قابل دسترسی هستند. بنابراین نیازی به بارگیری یا نصب آن ها ندارید.

 

 

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. شهرنت در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

ویژگی های وب سایت

  • کیفیت وب و محتوای وب.
  • طراحی وب کاربر پسند.
  • با استفاده از موتورهای جستجو مانند گوگل می توان به راحتی جستجو کرد.

ویژگی های وب اپلیکیشن

  • ذخیره سازی اطلاعات روی یک فضای ابری یا کامپیوتر
  • امکان طراحی به زبان های متفاوت
  • سرعت، دقت و عملکرد بالا
  • قابلیت اجرای خوب بدون نیاز به لوازم جانبی

 

معایب وب سایت

  • یک وب سایت می تواند خراب شود و یا برای هر کسی مفید نباشد، این بزرگترین ضرر برای تجارت شما است.
  • فرم تماس با ما در وب سایت شما منتشر شده است که می تواند بسیاری از ایمیل های ناخواسته اسپم را دعوت کند.
  • اگر به طور مرتب به روز نشود اطلاعات موجود در هر وب سایتی ممکن است غیرقابل اطمینان باشد.

معایب وب اپلیکیشن

  • امنیت تضمین نشده است، بنابراین برای دسترسی غیرمجاز آسیب پذیر است.
  • ممکن است از چندین مرورگر با اولویت برابر پشتیبانی نکند.
  • به طور صریح برای یک سیستم عامل خاص ساخته شده است، بنابراین یافتن آن در آپ استور ها دشوار است.
  • دامنه محدود برای دسترسی به ویژگی های دستگاه.

خلاصه:

  • یک وب سایت گروهی از صفحات وب در دسترس در سطح جهانی است که یک نام دامنه دارند.
  • وب اپلیکیشن یک نرم افزار یا برنامه است که با استفاده از هر مرورگر وب قابل دسترسی است.
  • توسعه وب سایت شما به شما در برند تجاری کمک می کند.
  • تأیید فروشگاه اپلیکیشن در وب اپلیکیشن ها لازم نیست
  • کیفیت و محتوای مرتبط وب مهمترین ویژگی یک وب سایت خوب است.
  • ذخیره سزی اطلاعات بر روی یک هاست ابری و یا کامپیوتر مهمترین ویژگی های یک وب اپلیکیشن خوب است.