مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

4 روش متمایز شدن یک برند در بمباران تبلیغات



تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی، سایت های خبری آنلاین و یوتیوب برای نوجوانان و جوانان تاثیرگذاری بالایی دارد در حالی که برای میانسالان و افراد مسن، رسانه های سنتی مانند روزنامه، تلویزیون، رادیو و بیلبورد اثربخش تر هستند. بنابراین هر نوع رسانه ای، مخاطب خاص خود را دارد.برندها باید تعیین کنند چه کسی محصول یا خدمت آنها را خواهد خرید و سپس رسانه درست را انتخاب کنند.

اگر برندی می خواهد تبلیغاتش بیشترین اثربخشی را داشته باشد، باید ابتدا تعیین کند مخاطب هدفش کیست و سپس رسانه ای را که به برند کمک می کند به آسان ترین طریق به آن مخاطبان دسترسی پیدا کند، انتخاب کند.

«من جوفوآ» استادیار دپارتمان تبلیغات و روابط عمومی در دانشگاه جورجیا است. او در این گفت وگو توضیح می دهد که چگونه از تکنولوژی های رسانه ای در تبلیغات استفاده کنیم.

امروزه مصرف کنندگان در معرض بمباران تبلیغات قرار گرفته اند. در چنین فضایی یک برند چگونه می تواند خود را متمایز سازد و توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند؟و اصلا ،امروزه کدام شیوه تبلیغاتی بیشترین اثربخشی را دارد؟

یک برند به چهار روش می تواند خود را متمایز کند:

1- ارائه اطلاعات مفید: مصرف کنندگان می خواهند تبلیغ به آنها اطلاعاتی درباره کارکرد محصول در زندگی روزمره شان بدهد. اگر تبلیغ بتواند کاری کند که مشتری بفهمد آن محصول «چگونه» به او کمک می کند و «چرا» باید آن کالا را خریداری کند، آن تبلیغ، تبلیغ مفیدی خواهد بود.

2- جاذبه احساسی: تبلیغات باید با برانگیختن احساسات مصرف کنندگان کاری کنند که آنها محصول یا خدمت را بخواهند. استفاده از تصاویر و کلمات مختلف در تبلیغات می تواند باعث شود مصرف کنندگان احساساتی همچون نوستالژی، غم یا شادی را تجربه کنند.

article_image_one_311.jpg

3- تناسب با مخاطب: مصرف کنندگان نمی خواهند وقت خود را با تبلیغی که هیچ ارتباطی به آنها ندارد، تلف کنند؛ زیرا چنین تبلیغاتی آنها را آزار می دهد. از این رو تعیین مخاطبان هدف و نحوه دسترسی به آنها از طریق تبلیغات، یک تصمیم استراتژیک است.

4- جاذبه بصری/ سخنگوها: مصرف کنندگان می خواهند حس خوبی از خرید خود به دست آورند، بنابراین تبلیغ موفق تبلیغی است که تصویر یک زندگی خوب را به آنها نشان دهد که پس از خرید محصول برایشان رقم می خورد.

به همین دلیل است که شرکت های بزرگ از افراد مشهور و ستاره ها در تبلیغاتشان استفاده می کنند تا بیشتر بفروشند. انتخاب این سخنگویان برند بر اساس جاذبه ای که برای بازار هدف دارند، صورت می پذیرد.
برای سنجش میزان اثربخشی تبلیغات، از کدام روش های کمی می توان استفاده کرد؟

برای سنجش اثربخشی تبلیغات آنلاین مثل تبلیغات در گوگل، مقایسه های کمی زیادی وجود دارد. تعداد کلیک هایی که یک تبلیغ می خورد یا تعداد بحث هایی که درباره آن مطرح می شود، از جمله این موارد هستند.در رسانه های سنتی مانند تلویزیون، رادیو، روزنامه و مجلات برندها می توانند فروش خود را در یک بازه زمانی خاص پس از انتشار تبلیغشان ارزیابی کرده و از این طریق ببینند آن تبلیغ خاص در آن رسانه چقدر تاثیرگذار بوده است.

یک تبلیغ برای آنکه بتواند در رسانه های مختلف اثربخش باشد، باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مهم ترین چیز این است که تبلیغ (یا کمپین) داستانی داشته باشد که بتواند در رسانه های مختلف آن را تعریف کند.

پیام کمپین یا تبلیغ باید شفاف و پایدار باشد و داستانی که تعریف می کند باید به راحتی خود را با رسانه های مختلف آفلاین (سنتی) و آنلاین (اینترنت) تطبیق بخشد و در قالب های مختلف مانند تصاویر متحرک (تلویزیون)، صدا (رادیو) و تصاویر (روزنامه، مجله و بیلبورد) تاثیرگذار باشد. یکی از ویژگی های تبلیغات اثربخش این است که در سطح جهانی جذابیت داشته باشد و ویژگی های مثبتی از برند را نشان دهد که برای مخاطب هدف به راحتی قابل درک باشد.

برخی از متفکران عقیده دارند که تبلیغات از فقدان منابع تئوری رنج می برد. آیا با این نظر موافق هستید؟

این طور نیست. فکر می کنم بخش زیادی از تبلیغات براساس تئوری های روانشناسی پایه ریزی می شود. هر تصویر، کلمه و پیام در تبلیغ یا فکر و اندیشه انتخاب می شود تا بتواند مخاطب را با محصول یا برند درگیر کند. تبلیغات موفق باعث می شوند مخاطب نظرش را درباره محصول یا خدمت در جهت مثبت تغییر دهد. بنابراین برای ایجاد این تغییر مسیر، باید به لحاظ روانشناسی روی مخاطب تاثیر گذاشت.

به خوانندگان ما پیشنهاد می کنید کدام کتاب های تبلیغات را بخوانند؟

کتاب هایی که من به شدت به آنها علاقه دارم و خواندن آنها را پیشنهاد می کنم، این کتاب ها هستند:

1- تبلیغات خلاق: از لوک سولیوان

2- تبلیغات به روش اوگیلوی: از دیوید اوگیلوی

3- از طرف آدم های فوق العاده ای که پرل هاربر را به شما دادند: از جری دلا فمینا

4- تکنیکی برای تولید ایده ها: از جیمز وب یانگ

5- تاثیرگذاری: از رابرت چیالدینی

6- چشمک: از ملکوم گلدون


1.       https://hamyarweb.blogmy.ir/Post/7/Service-site-design--Service-company-site-design.html

2.       https://hamyarweb.blogmy.ir/Post/5/Car-site-design--car-show-site-design.html

3.       https://hamyarweb.blogmy.ir/Post/3/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html

4.       https://hamedweb.blogmy.ir/Post/1/Sports-site-design.html

5.       https://hamedweb.blogmy.ir/Post/9/Industrial-site-design.html

6.       https://hamedweb.blogmy.ir/Post/7/++%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C+%E2%80%93+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA+%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C

https://hamedweb.blogmy.ir/Post/5/Car-site-design--car-show-site-design.html

3 قدم اساسی در برندینگ


بطور کلی، استراتژی موفق برندسازی همواره نشان­ دهنده یک یا دو خصوصیت بارز از محصولات یا خدمات است، که اهداف نهایی شرکت را توصیف می­کند و پیرو آن نیز مشتریان نهایی محصول یا خدمات نامبرده را مشخص می­سازد. استراتژی برندسازی می­بایست در کلیه طرح­های کسب­ وکار علاوه بر سایر بخش­ها مورد توجه قرار گیرد. در واقع، این طرح نوشتاری چگونگی بکارگیری برند را به شیوه استراتژیک و از طریق شرکت مورد نظر در طی زمان تعیین می­کند

درنتیجه این موارد، مهم­ترین برنامه کاری برای شرکت و مشتریان آن فراهم می­گردد. جای هچگونه نگرانی نیست. خلق هرگونه استراتژی برندسازی به آن اندازه که تصور می­کنید پیچیده نیست. در این بخش به معرفی مراحل آن خواهیم پرداخت:

قدم اول: متفاوت باشید.

افراد به چه دلیل خرید­کردن از سایر شرکت­های مشابه در سراسر شهر را نسبت به شرکت شما ترجیح می­دهند؟ سعی کنید به کیفیت­های نامحسوس محصولات و خدمات شرکت خود بیاندیشید و با استفاده از صفاتی مانند «دوستانه» یا «سریع» و یا کلماتی مشابه در این طیف، کیفیت ارائه شده را ارزیابی کنید. هدف شما کسب جایگاهی ویژه در اذهان مشتریان است؛ بطوریکه مشتریان تفکری ورای رقابت در مورد شرکتتان داشته باشند. لورا رایس، مشاور بازاریابی و نویسنده کتاب «۲۲ قانون پابرجای برندسازی: چگونه محصولات یا خدمات را به برندی جهانی تبدیل کنیم؟» براین عقیده است که «برندهای قدرتمند همواره با واژه­ای مختص به آن تداعی می­شوند – مانند ولوو که ویژگی امنیت را به خاطر می­آورد». شرکت شما بیان­کننده چه واژه­ای است؟ یک سالن زیبایی ممکن است بر ویژگی «راحتی» معطوف شود و تا ساعاتی پس از عصر نیز برای مشتریانی که تا دیرهنگام مشغول کارند، دایر باشد؛مقوله­ای که بطور معمول در سایر سالن­های زیبایی مرسوم نیست. شما چگونه خود را از سایر رقبا متمایز می­سازید؟ پاسخ به این پرسش گنجینه ارزشمندی است که در راستای نهادینه­سازی برند امری حیاتی تلقی می­شود..

article_image_one_368.jpg

قدم دوم: مشتریان نهایی خود را بشناسید.

به محض آنکه فهرستی از محصولات یا خدمات مجموعه خویش تعریف نمودید، به مشتریان نهایی این محصولات بیاندیشید. احتمال دارد که پیش از ورود به این مرحله اطلاعاتی پیرامون بازار هدف کسب کرده باشید، با این حال شایسته است که به مشتریان خاص و ویژه بازار خویش فکر کنید. ویژگی مشتری مورد نظر چیست و چه انتظاراتی از محصول یا خدمات وابسته به شرکت خواهد داشت؟ درهرصورت، مشتری نهایی بنابر دلیل ویژه­ای به خرید آن محصول اقدام می­کند. انتظارات مشتریان از شرکت چه خواهد بود؟

قدم سوم: هویت تجاری خود را گسترش بخشید.

چگونه سعی دارید که خصوصیات شرکتتان را هرروز به مشتریان یادآور شوید؟ بسیاری از شرکت­های کوچک از طریق درج چشم­اندازهای سازمانی با مضمون ارزش­نهادن بر مشتریان و تمایل به ارائه برترین خدمات به آن­ها، این امر مهم را میسر می­سازند. متاسفانه چنین کلامی تنها جنبه نمادین داشته و عاری از هرگونه عمل است. سعی کنید که با اندیشه­ای ژرف تمام قوای خود را در تحقق جلوه حقیقی برند و ارائه هرچه بهتر ارزش­ها و خدمات تضمین­شده شرکت برای مشتریان بکار گیرید. اگر شعار شرکتتان ارائه سریع خدمات است، واژه «سریع» در مجموعه شما چگونه تعبیر خواهد شد؟ چگونه از ارائه خدمات سریع­السیر در مجموعه اطمینان حاصل خواهید کرد؟ در طی چنین فرایندی، شرکت شما در حال نهادینه­سازی استراتژی استخدام نیروی انسانی است، بطوریکه در همین مرحله انتظارت سازمان از کارکنان اتی مجموعه در نحوه برخورد با مشتریان تعیین خواهد شد. همچنین این روند در ایجاد الگوی تبلیغات و استراتژی بازاریابی نقش موثری ایفا خواهد کرد.

پیاده­ سازی سه گام موثر در استراتژی برندسازی:

بسیاری از شرکت­های کوچک و بزرگ هنگام مشارکت با کارکنان خود در راستای استراتژی­های برندسازی با مشکل روبرو می­شوند. درحالیکه، کارکنان مجموعه از دیدگاه مشتریانِ در حال خرید بمنزله سازمان مورد نظر تلقی می­شوند. کارکنان سازمان شما در ایجاد یا تخریب تصویر برند در اذهان مشتریان نقش حیاتی دارند، پس هیچگاه کارکنان خویش را فراموش نکنید. در ادامه به معرفی برخی راهکارهای مفید در راستای موضوع مطرح شده می ­پردازیم:
کارکنان مجموعه را مطابق با استراتژی برند استخدام کنید. گفتگوی پیرامون برند سازمانی با کارکنان به منزله آغازی صحیح برای انتخاب آن­ها است. پیش از استخدام کارکنان، استراتژی برند مجموعه را به­دقت مورد توجه قرار دهید. درصورتیکه استراتژی سازمانی برپایه خدمات مشتریان بنا شده است، از کارکنان آن سازمان انتظار می­رود که دارای روحیه­ای دوستانه، خونسرد و باانگیزه باشند. سعی کنید که با تهیه رونوشتی از اصول استراتژی برند سازمانی و امکان دسترسی به آن برای کارکنان، گفتگوی منظمی پیرامون موضوعات یادشده با کارکنان فراهم نمایید.بازه انتظارات خود را مشخص کنید. در نحوه برخورد با مشتریان چه انتظاراتی از کارکنان خود دارید؟ از درک کامل انتظارات خویش توسط کارکنان اطمینان حاصل کنید. برای کارکنانی که اعمالی فراتر از وظایف تنفیذ شده انجام می­ دهند پاداش نفیسی مدنظر قرار دهید.
ارتباطات خود با کارکنان را تداوم بخشید. حفظ کارکنان در مسیر مشخص سازمانی مستلزم برقراری ارتباطات مداوم با آنان پیرامون تلا­ش­های برندسازی سازمان است. چنین کوشش­های ویژه­ای از طریق برگزاری نشست­ها، ایجاد پوسترهای تبلیغاتی، آموزش و سایر روش­ها امکان­پذیر است. هیچگاه تصور نکنید که کارکنان قادر به خواندن ذهن شما هستند.محتوی استراتژی برندسازی لزوماً بیش از یک صفحه نیست و حتی گاهی در یک بند کوتاه خلاصه می­شود. استراتژی برندسازی تابع محصولات یا خدمات ارائه شده از سوی صنایع مربوطه است. مهم آنست که که پیش از ورود به بازار قادر به پاسخگویی به پرسش­های مطرح شده در این زمینه باشید.


1.        http://seo-webdesign.avablog.ir/post/59/%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85+%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88%DB%8C%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D8%B1%D8%A7%D9%87+%D8%AF%D9%88%D8%B1+%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C+%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C+%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1+%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86+%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C

2.        http://seowebmaster.blogtez.com/post48.php

3.        http://seowebmaster.blogtez.com/post48.php

4.        http://seowebmaster.blogtez.com/post54.php

5.        http://seowebmaster.blogtez.com/post52.php

6.        http://seowebmaster.blogtez.com/post50.php

http://developer-website.blograz.ir/post/60/%D8%AD%D9%85%D9%84+%D9%88+%D9%86%D9%82%D9%84+%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF+%D8%A8%D8%A7+%D8%B3%D9%8A%D8%B3%D8%AA%D9%85+%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D9%88%D9%8A%D8%AF%D8%A6%D9%88%D9%8A%D9%8A

برندینگ از دیدگاه مسئولیت اجتماعی



برندها در چند دهه گذشته به فکر تبلیغات با هدف بازاریابی و فروش مستقیم بودند. در سال های اخیر نگاه به مقوله برند و برندینگ بسیار تغییر کرده و این تحول را می توان در نگاه برندهای بزرگ دنیا به مقوله فروش، تبلیغات و بازاریابی مشاهده کرد. این درحالی ست که اگر روند رفتار برندها را در سال های اخیر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که دگرشی در نوع نگاه برندها به این مقوله ها ایجاد شده است.

ده سال پیش برند جنرال موتور GM اولین گزینه انتخاب یک آمریکایی برای خرید خودرو بود، اما در سال های اخیر، یک سامورایی به نام تویوتا Toyota توازن بازار را برهم زد و جایگاه قدرت را از غول خودرو سازی آمریکایی در کشورش ربود. همین تغییرات موجب شد تا برندهای بزرگ دنیا متوجه شوند که مشتریان تنها به دنبال یک محصول یا خدمت نیستند و باید برای آنها ارزش آفرینی کنند. درک تغییرات ذائقه مشتری باعث شد تا برندها به دنبال طرح های بازاریابی و فروشِ کوتاه مدت و بلندمدت بروند. گروهی از برندها به ارائه روش هایی مانند سمپلینگ، پروموشن و توزیع کوپن به صورت مستقیم پرداختند و گروهی دیگر ترجیح دادند به دنبال راه اندازی باشگاه مشتریان و انجام کمپین در حوزه مسئولیت اجتماعی حرکت کردند.

article_image_one_382.jpg

انتخاب روش فروش به استراتژی سازمان برمی گردد تا بتواند شرایط خود را در بازار فعلی مشاهده و با نگاه به افق پیش رو ، نسبت به انتخاب مسیر حرکتش قدم بردارد. در برخی موارد برند برای زنده ماندن مجبور است به فروش مستقیم رو بیاورد و از تخفیفات دوره ای استفاده کند؛ استراتژیی که در نگاه اول شاید وی را از چالۀ افت فروش نجات دهد، اما بی شک آن را در چاه نزول ارزش برند و به طبع آن بی اعتمادی مشتری گرفتار خواهد کرد. هرچند راه اندازی باشگاه مشتریان ایدۀ هوشمندانه تری است، اما واقعیت این است که اکثر این باشگاه ها وابسته به فعالیت های مشتری، از جمله خرید کالا، ثبت کالا و دیگر فعالیت ها هستند، بنابراین ارزش آفرینی چندانی برای مشتری نخواهند داشت. در اصل باشگاه مشتریان در ایران تنها کاری که می کند مشتری را با اجبار به برند گره می زند، برای نمونه تخفیفات خرید مشتری به جای پرداخت در لحظه، در باشگاه برای خریدهای بعدی ذخیره می شود! شاید شما به عنوان مدیر یک برند از این ایده خوشنود شوید اما اگر خود شما مشتری برند باشید، یک حس منفی اجبار را تجربه خواهید کرد.

و اما می رسیم به موضوع مسئولیت اجتماعی که از نظر من، هوشمندانه ترین گزینۀ روی میز است؛ چرا که نتیجه آن برای برند و مشتری بُرد-بُرد خواهد بود. موضوع تنها بالابردن میزان فروش لحظه ای نیست بلکه هدف بالابردن کشش مشتری به سمت برند و حکاکی آن در فهرست انتخاب دوره های آتی است. البته متاسفانه در کشور ما مسئولیت اجتماعی محدود به اسپانسرشدن برای موضوعات فرهنگی، هنری یا ورزشی می شود اما چیزی که فراموش می شود مفهوم واژۀ “اجتماعی” است! باید بدانیم که اسپانسرینگ و حمایت مالی نوعی از تبلیغات حساب می شود و نه مسئولیت اجتماعی!

برند برای اینکه بتواند در ذهن و البته قلب مخاطب خود نفوذ کند باید پا را فراتر از اسپانسرینگ بگذارد و خود را در مورد مسائل اجتماعی مسئول بداند.افسردگی در جامعه، آلودگی هوا، ترافیک، فقر و گرسنگی، بی سوادی، خشونت علیه زنان، کودک آزاری و … تمام این موارد حوزه هایی از مسئولیت اجتماعی هستند که برندهای داخلی هیچگاه به سمت آن حرکت نمی کنند.شاید با مشاهده این کمپین در حوزه مسئولیت اجتماعی بتوانیم ببینیم که اولویت خود را بر مسایل جامعه شناسی و رفتارشناسی و فرهنگ سازی قرار داده اند و تحلیل آن را به خود شما واگذار می کنیم.


 

1.        http://seoweb1.mahdiblog.com/article-79.html

2.        http://seoweb1.mahdiblog.com/article-77.html

3.        http://seoweb1.mahdiblog.com/article-75.html

4.        http://seoweb1.mahdiblog.com/article-73.html

5.        http://seo-webdesign.avablog.ir/post/57/%D8%AD%D9%85%D9%84+%D9%88+%D9%86%D9%82%D9%84+%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF+%D8%A8%D8%A7+%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85+%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88%DB%8C%DB%8C

6.        http://seo-webdesign.avablog.ir/post/63/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C+%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C+%DB%8C%DA%A9%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%86%D9%87

7.        http://seo-webdesign.avablog.ir/post/61/%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C+%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF+%D8%A8%D8%A7+%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88%DB%8C%DB%8C+%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF

10 نکته در ایجاد یک برند شخصی و پایدار



این که شما چگونه توسط دیگران درک می شوید، در واقع به تلاش تان بستگی دارد. باید به سوال های زیادی پاسخ دهید. سوالاتی نظیر این که آیا شخصیت شما کسل کننده است یا هیجان آور؟ دوست دارید وقتی شما را به خاطر می آورند، چگونه باشید؟ تاثیرگذار، معمولی یا غیرقابل اعتنا؟ اما باید گفت که همیشه این طور نیست. گاهی اوقات افرادی را می توان دید که با وجود تلاش بسیار برای شناساندن خودشان، موفقیت چندانی حاصل نمی کنند.

از این بدتر زمانی است که برخی دیگران را قانع می کنند که در صدر قرار دارند و بسیار مورد توجه هستند، اما بعد از گذشت مدت کوتاهی متوجه می شوند که چنین برداشتی فقط یک سراب بوده است و تصویرشان به راحتی فراموش و از ذهن ها پاک می شود. بنابراین باید تصویری واقعی از خود شکل دهید. تصویری که صداقت، درستی و ارزش های واقعی ارکان اصلی آن را تشکیل می دهند.

در اینجا برخی از روش هایی که می توان به کمک آنها برندی مشخص و پایدار از خود در اذهان مخاطبین ایجاد کرد، برمی شماریم. اینها نکاتی هستند که در صورت رعایتشان شخصیتی تاثیرگذار را تداعی خواهند کرد. اصل اساسی در این روند آن است که به انتظارات مخاطبینمان در مورد خود توجه کنیم. برند موفق شخصیت ما همان تصویری است که آنها از آن لذت می برند، نه آن ذهنیتی که ما از خودمان داریم.

article_image_one_425.jpg

1- به عناصری که می خواهید آنها را در مورد خودتان ترویج دهید، فکر کنید و سپس مواردی را که تصور می کنید برای جلب توجه دیگران نیاز است، فهرست کنید.
2- تلاش کنید توانایی هایتان را که بیانگر گذشته، تجارب و موفقیت های شما هستند، فهرست کنید.
3- یک منشور برند برای خودتان بسازید. منشوری که در آن به سوالات نظیر این که چه کسی هستید، به چه چیزهایی افتخار می کنید، چرا متفاوت هستید و در چه کارهایی خوب عمل می کنید، پاسخ داده شود.
4- نقل قول ها یا نکات کلیدی که مشتریان یا طرفدارانتان در مورد شما گفته اند، فهرست کنید.
5- روزمه تان را فراموش کنید و تلاش کنید که بیوگرافی خودتان را در قالب یک پاراگرافی به گونه ای که داستان زندگیتان را به طور کامل بیان کند، بنویسید.
6- نمایه ای آنلاین برای خودتان ایجاد کنید. مثلا وبلاگ یا وب سایت بسازید و اطلاعات کلی از خودتان را در آن بگنجانید.
7- مطمئن شوید که در شبکه های اجتماعی و سایر وب سایت های پربیننده مرتبط با رشته کاریتان، حضور دارید.
8- کارت ویزیتی متناسب با محلی که می خواهید در آنجا حضور یابید، طراحی کرده و همراه خود داشته باشید.
9- به ایمیل ها و سایر مکاتباتتان دقت داشته باشید و دستور زبان درست را در آنها رعایت کنید.
10- مراقب باشید که همیشه لبخند بر چهره داشته و به چشم افراد نگاه کنید و با اطمینان به دیگران دست بدهید. به لباسی که می پوشید، دقت داشته باشید. رسا و با اعتماد به نفس صحبت کنید. سرتان را بالا گرفته و شانه هایتان را به عقب بیندازید.

و نکته آخر این که کسی باشید که خودتان یا افرادی که می شناسید به آن افتخار کنند. شخصیتی باشید که دیگران دوست دارند زمانی را با او سپری کنند.


1.       https://samyarweb.blogmy.ir/Post/1/Sports-site-design.html

2.       https://samyarweb.blogmy.ir/Post/9/Industrial-site-design.html

3.       https://samyarweb.blogmy.ir/Post/7/Service-site-design--Service-company-site-design.html

4.       https://samyarweb.blogmy.ir/Post/5/Car-site-design--car-show-site-design.html

5.       https://samyarweb.blogmy.ir/Post/3/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html

6.       https://hamyarweb.blogmy.ir/Post/1/Sports-site-design.html

7.       https://hamyarweb.blogmy.ir/Post/9/Industrial-site-design.html

طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی یکی دیگر از خدمات بی شمار شرکت طراحی سایت رایان می باشد. آیا وقت آن نشده است تا کسب و کار خود را رونق ببخشید؟ آیا هنوز از قدرت فضای اینترنت در رونق کسب و کار خود بی خبر هستید؟ ما در شرکت رایان به شما راه درست را نشان می‌دهیم تا به صورت حرفه‌ای کسب و کار صرافی خود را در فضای آنلاین گسترش دهید   طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت صرافی دیجیتال

طراحی سایت صرافی و علت ضرورت آن

صنف صرافی صنفی می‌باشد که باید در آن به صورت لحظه‌ای و به روز با قیمت‌های جهانی ارز حرکت کرد، یعنی قیمت ارز در این ساعت با یک ساعت قبل و بعد می‌تواند متفاوت باشد. اگر صرافی شما بزرگ می‌باشد و حوزه فعالیتی آن بین المللی است، داشتن وب سایت برای شما بسیار ضروری می‌باشد؛ زیرا بدون وب سایت عملاً کسی شما را در خارج از کشور نخواهد شناخت و معامله‌ای نخواهد کرد، پس بهتر است فرصت را از دست ندهید و همین امروز کار طراحی سایت صرافی خود را به شرکت طراحی سایت رایان بسپارید تا بی نظیرترین وب سایت در زمینه کاری خود یعنی صرافی را تحویل بگیرید.

و اینگونه است که توانسته‌ایم در این 15 سال، اعتماد بیش از هزاران شخص و شرکت را برای طراحی وب سایت جلب کنیم. قیمت طراحی سایت صرافی به صورت قطعی تعیین نمی‌شود و بستگی به امکاتانی دارد که مایل هستید در وب سایت قرار گیرد. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از فرم برآورد هزینه طراحی سایت استفاده کنید، همچنین می‌توانید به صورت رایگان با کارشناسان و مشاوران شرکت طراحی سایت رایان در ارتباط باشید.

ما به شما کمک می‌کنیم تا متفاوت باشید

هرگونه خدماتی که مد نظر شما است و می‌خواهید در وب سایت خود داشته باشید، توسط شرکت طراحی سایت رایان پیاده سازی و اجرایی می‌گردد. از جمله امکاناتی که در طراحی وب سایت صرافی شما قرار می‌گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جدول نرخ روز تمامی ارزهای دنیا (ابزار نمایش قیمت ارز در وب سایت)
  • تبدیل تمامی ارزها به هم دیگر و مخصوصا تبدیل به ریال ایران
  • جدول نرخ روز سکه و فلزات گران‌بها
  • لیست خدمات صرافی
  • امکان حواله اینترنتی
  • امکان قرار دادن مشاوره رایگان
  • امکان ایجاد بخش ویژه کاربران سایت

سئو سایت صرافی

سئو و بهینه سازی در طراحی سایت صرافی

ساخت سایت        بی شک وقتی شما سفارش سایت صرافی را می‌دهید، انتظار دارید که در یک یا چند کلمه خاص مانند صرافی یا حواله‌های ارزی و غیره در صفحه اول گوگل باشید. به این کار در حوزه طراحی سایت، سئو یا بهینه سازی گفته می‌شود. سئو سایت یکی از اقدامات بسیار مهم و حیاتی برای کسب رتبه در موتورهای جستجوگر و مخصوصا گوگل می‌باشد. اگر می‌خواهید وب سایت صرافی شما در گوگل دیده شود و در نتایج برتر گوگل نمایش داده شوید، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان سئو سایت و بهینه سازی شرکت رایان مشاوره رایگان انجام دهید تا به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنند و روش انجام سئو سایت صرافی را برای شما نشان دهند.

طراحی سایت صرافی و بررسی گرافیک و تکنولوژی

اهمیت گرافیک در طراحی سایت صرافی

امروزه وب سایتی که دارای گرافیک جالبی نباشد، برای مشتریان و کاربران وب سایت هم معتبر به حساب نمی‌آید. گرافیک بالا از امتیازات وب سایت برای جلب نظر و توجه کاربر می‌باشد.

خدمات طراحی گرافیک شرکت رایان ضمن طراحی سایت، بر روی وب سایت در حال طراحی نیز اجرا و عملیاتی می‌گردد؛ از این رو بهترین وب سایت از نظر گرافیک طراحی خواهد شد.

 

شرکت طراحی سایت