مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

آنالیز ویدئوها توسط هوش مصنوعی

مکان‌های برگزاری رویدادهای بزرگ منابع مالی گسترده‌ای را جهت تامین امنیت فیزیکی سرمایه گذاری می‌کنند. بخش اعظمی از این سرمایه‌گذاری صرف نصب سیستم‌های نظارت ویدئویی با دوربین های امنیتی و مدار بسته می‌شود. از این دوربین ها برای نظارت بر نقاط حساس مانند پارکینگ خودروها، انبار، محل نشستن افراد و نیز اماکن پشت صحنه مانند محل بارگیری و دفاتر استفاده می‌شود. اگرچه از تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته اغلب به منظور بررسی سوانح، ذخیره می‌شوند، اما معمولا این تصاویر به صورت بازبینی نشده رها می‌شوند، چرا که مراجع امنیتی محل نمی‌توانند به صورت دائمی و پیوسته به بررسی دوربین ها بپردازند. حجم و زمان این تصاویر بسیار بالا بوده و بررسی کامل آن‌ها عملا امکان‌پذیر نیست.

آنالیز ویدئوها توسط هوش مصنوعی

به طور روزافزون، این اماکن در حال غلبه بر این چالش و بیشینه سازی نظارت بر داده‌های تصویری با سرمایه‌گذاری در بخش سیستم نظارت ویدئویی هوشمند هستند. در این مقاله به بررسی روش های استفاده‌ی همزمان از ترکیب سیستم نظارت ویدئویی سنتی و روش های پیشگام در آنالیز محتوای ویدئویی می‌پردازیم. برگزارکنندگان این رویدادهای بزرگ با استفاده از این روش‌ها توانسته‌اند علاوه بر بهینه‌سازی امنیت فیزیکی، خدمت‌رسانی به مشتریان خود را نیز بهبود ببخشند. این روش‌ها همچنین در ساده‌سازی عملیات و جمع آوری اطلاعات هوشمند در کسب و کار، مفید بوده‌اند. این موضوع کاملا بدیهی است که بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگ تنها به واسطه هوش مصنوعی می تواند تکامل پیدا کند و در نتیجه گسترش این تکنولوژی در اماکن بزرگ مانند همایش ها، رویدادهای بزرگ ورزشی مانند المپیک و … هر روز بیشتر خواهد شد.

سیستم‌های آنالیز ویدئویی که بر پایه‌ی یادگیری عمیق (Deep Learning) و هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) بنا شده‌اند، قادرند تمامی اشیای برداشته شده در یک تصویر توسط دوربین مدار بسته را شناسایی، استخراج و تشخیص داده و آن‌ها را برحسب ویژگی‌هایشان از جمله جنسیت، ظاهر، رنگ و اندازه، طبقه‌بندی کنند. این ویژگی به همراه تشخیص‌های رفتاری مانند روابط بین اشیا، زمان‎های سکون و جهت حرکات، و همچنین تشخیص چهره و پلاک، توانسته است آنالیز قابل جستجو، عمل و اندازه‌گیری تصاویر را ممکن سازد. این تکنولوژی کار را برای کاربرانی که قصد تحقیقات بعد از اتفاق را داشته آسان کرده و آگاهی وضعی را بهبود می‌بخشد. همچنین بینشی تجاری و بسیار مهم را نیز از داده‌های ویدئویی، استخراج می‌کند.

سرعت بخشیدن به تحقیقات

در مکان‌های پر از جمعیت، پدیدار شدن مشکلات امنیتی و جنایی دور از انتظار نیست. بعد از بروز حادثه، تیم امنیتی باید بتواند صحنه را به درستی درک کند. استفاده از آرشیو قابل جستجو از تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته، به آن‌ها کمک خواهد کرد که این عمل را در کوتاه‌ترین زمان و بر اساس داده‌های چندین دوربین انجام دهند. در حالی که جست و جو به صورت دستی در این داده‌ها می‌تواند ساعت‌ها و بلکه روزها از زمان ارزشمند و منابع انسانی آن‎‌ها را اشغال کند. همچنین بروز خطای انسانی نیز محتمل است.

یک سیستم آنالیز ویدئویی می‌تواند پس از فیلتر کردن دلخواه تصاویر حاصل از چند دوربین، در این داده‌ها به جستجو بپردازد. در نتیجه تحقیقات بعد از حادثه سریع‌تر و متمرکزتر پیش خواهد رفت. به طور مثال اگر شاهدین ادعا کنند که مردی با لباس زرد باعث بروز یک ناآرامی شده و سپس در یک ماشین آبی صحنه را ترک کرده، می‌توان با جستجوی هوشمند در تصاویر و مطابق اطلاعات داده شده، سوژه را هر چه سریع‌تر پیدا کرد و به تحقیقات بر اساس آرشیو ویدئویی سرعت بخشید.

در همین مثال، در صورتی که سوژه همچنان در جمعیت بوده و امکان بروز حادثه‌ای دیگر نیز وجود داشته باشد، ماموران مایلند تا با دستگیری هرچه سریع‌تر وی، از این مخاطرات پیشگیری کنند. استفاده از این الگوریتم ها برای جستجو در بین آرشیوهای ویدئویی، می‌تواند باعث تحقیقات سریع‌تر، و همچنین تمرکز بر اتفاقات مهم و دارای پتانسیل بالا برای ایجاد خطر شود. با درک زودتر خطرهای در جریان بین جمعیت، می‌توان هرچه زودتر اقدام کرده و از ایجاد یک سانحه، جلوگیری کرد. بنابراین بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگ می تواند سرعت اقدامات امنیتی اماکنی که وسعت زیادی دراند را به شدت افزایش دهد.

بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگبیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته     

هشدارهای به موقع و قانون‌مند

مشتریان می‌توانند قوانینی برای هشدارهای به موقع وضع کنند تا آن‌ها را از بروز خطر آگاه سازد. به طور مثال اگر جمعیت در یک محدوده‌ی مشخص از مرزی مشخص و از پیش تعریف شده فراتر رفت، یا اگر تعدادی اتومبیل در منطقه‌ای که محل پارک کردن نیست به صورت غیر منتظره‌ای توقف کردند؛ امکان وقوع خطر نیز بالا رفته و ماموران می‌توانند به صورت زنده تصاویر را بررسی کرده و در صورت لزوم مداخله کنند. در مورد شخص متخطی با لباس زرد و ماشین آبی، ماموران می‌توانند با دادن این اطلاعات به سیستم، هشداری برای افراد مطابق با این ظاهر و در شعاع مشخصی از محل دریافت کنند. اگر بتوان از طریق دوربین ها صورت وی را تشخیص داده یا شماره‌ی پلاک او مشخص شود، ماموران قانون نیز قادرند به تعقیب شخص مورد نظر بپردازند.

تشخیص اشیا نیز برای ردیابی خطر می‌تواند مفید باشد، اما می‌توان از آن برای پیدا کردن افراد و اتومبیل‌های گمشده و یا خدمات مخصوص برای بعضی از مهمانان بهره برد. سیستم نظارت ویدئویی هوشمند می‌تواند لیستی از افراد تحت تعقیب، گمشده یا خاص را دریافت کرده و در صورت مشاهده‌ی آنان، خبر دهد. سیستم تشخیص چهره نیز برای بررسی افراد حاضر در بخش‌های مختلف و تطبیق آنان با کارمندان بخش استفاده می‌شود. از آنجایی که زاویه و نورپردازی دوربین‌ها همیشه در حالت ایده‌آل نیست، باید توجه داشت که برای کارایی مناسب نظارت هوشمند تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌ها در بهترین حالت خود باشد. در بهینه‌سازی امنیتی رویدادهای بزرگ مهمترین موضوع ایجاد هشدارهایی به موقع هست، به عبارتی دقت این سیستم ها مهمترین موضوع در گسترش این سیستم ها به حساب می آید.

بهینه‌سازی عملیات بر اساس هوشمندسازی تجاری

در حالی که آگاهی از مخاطرات احتمالی برای یک برگزارکننده‌ی رویداد حیاتی است، فهم درست از فعالیت‌ها و اتفاقات مجموعه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از تحلیل ویدئویی، می‌توان داده‌ها را در طول زمان جهت استفاده‌ از آمار، گزارش روند مجموعه و تجسم تصویری داده‌ها برای استفاده‌ی هوشمند عملیاتی استفاده کرد. این قابلیت می‌تواند تصاویر دوربین مدار بسته را از ابزاری برای کنترل امنیت به سکویی باارزش برای گروه‌های تجاری تبدیل کند. به طور مثال شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانند آماری از بازددکنندگان بر اساس تبلیغات خاص خود دریافت کنند. فروشندگان می‌توانند از پربازدیدترین قسمت‌های مغازه‌های خود و روند حرکت مشتریان و همچنین محل توقف آنان آگاه شوند. به همین دلایل است که سازمان‌هایی که از سیستم دوربین مدار بسته استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از توانایی‌های هوشمند ویدئویی، استفاده‌ی خود را از این امکانات جهت امنیت و سوددهی بیشتر، بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک به منظور خرید پوشاک یا معرفی برند تولیدی پوشاک از جمله اولین طراحی های سایت های موضوعی به شمار می رود. در واقع بازار پوشاک و تمایل مردم به خرید از طریق اینترنت سبب شده است که طراحی وب سایت پوشاک با استقبال بی نظیری مواجه شود. بستر مناسب اینترنت به جهت طراحی سایت علاوه بر اینکه مزیت هایی را به همراه داشته، سختی هایی را نیز سبب شده است.
در واقع شما در ساخت سایت پوشاک باید در رقابت سنگینی پیروز شوید تا به آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید. طراحی وب سایت پوشاک ازجمله خدماتی است که به صورت حرفه ای توسط تیم طراحی سایت پوشاک رایان به شما ارائه می شود. شما با استفاده از خدمات ارائه شده توسط تیم رایان در راه اندازی سایت پوشاک خود می توانید به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنید.
شرکت رایان دارای نمونه های متنوعی در زمینه طراحی وب سایت پوشاک است به همین علت شما می توانید با اعتماد کامل طراحی سایت پوشاک خود را به شرکت بسپارید. در ادامه به بررسی نکات و ویژگی هایی خواهیم پرداخت که به شما در زمینه ایجاد وب سایت پوشاک کمک می کنند.
در نهایت اگر که تصمیم به طراحی سایت پوشاک به واسطه بهره مندی از خدمات ارائه شده توسط شرکت رایان گرفتید، کافی است به جهت دریافت مشاوره با تیم طراحی سایت رایان تماس بگیرید.

چرا به طراحی سایت پوشاک به صورت تخصصی نیاز است؟

در نگاه اول شاید طراحی سایت پوشاک برای شما کمی نامفهوم به نظر برسد و شما ندانید که طراحی سایت پوشاک با طراحی سایر سایت ها چه تفاوتی دارد؟ یا چه نیازی به طراحی وب سایت پوشاک به صورت تخصصی است.
در پاسخ به این سوالات در رابطه با ایجاد وب سایت پوشاک باید بگوییم که شما به واسطه ساخت سایت پوشاک در واقع در حال خرید یک فروشگاه مجازی هستید. فروشگاه مجازی خریداری شده به واسطه ایجاد وب سایت پوشاک در آینده نه چندان دور به اندازه ای ارزشمند خواهد بود که شاید تصورش را نداشته باشید.
در واقع می توان گفت در چند سال آینده با توجه به رشد خرید های اینترنتی می توان گفت که فروش شما به واسطه طراحی سایت آنلاین دارای فروشگاه به مراتب بیشتر از فروش حضوری شما خواهد بود. شاید برای شما دلیل جملات مطرح شده واضح نباشد. در ادامه به بررسی مزیت های طراحی سایت پوشاک خواهیم پرداخت.

امکانات طراحی سایت پوشاک

امکانات طراحی سایت پوشاکطراحی سایت پوشاک ازجمله طراحی هایی است که در آن می توان امکانات بی نظیر و خلاقانه ای را در نظر گرفت. هر اندازه که امکانات در راه اندازی سایت پوشاک خلاقانه تر باشند، امکان موفقیت طراحی سایت پوشاک بیشتر خواهد بود. در ادامه برخی از امکانات قابل ارائه در طراحی سایت پوشاک را بررسی خواهیم کرد.

  1. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک به جهت فروش محصولات مربوط به پوشاک
  2. طراحی فرم نظر سنجی و ارتباط با مشتریان
  3. بخش تماس با ما
  4. بخش معرفی و درباره ما
  5. بخش گالری تصاویر
  6. بخش سبد خرید
  7. لیست اجناس به همراه جدید ترین ها، پربازدیدترین ها، ارزانترین ها و ….
  8. قیمت اجناس با تخفیف و ….
  9. امکان فروش شگفت انگیز
  10. دسته بندی های اصولی و خلاقانه
  11. ارائه کاتالوگ
  12. صفحه برند ها
  13. قابلیت چند زبانه بودن
  14. و بسیاری امکانات دیگر….

طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

مزیت های طراحی سایت پوشاک

شما به واسطه طراحی وب سایت پوشاک از مزیت هایی بهره مند خواهید شد که این مزیت ها سبب می شود تا رقابت در طراحی سایت پوشاک به مراتب از طراحی سایت در برخی از موضوعات دیگر حساس تر و چالش برانگیز تر باشد. برخی از مزیت های طراحی سایت پوشاک در فهرست زیر بیان شده است:

  • شما به واسطه راه اندازی سایت پوشاک دیگر محدود به زمان نخواهید بود، مشتریان شما در هر زمانی از شبانه روز که بخواهند از فروشگاه پوشاک می توانند خرید خود را انجام دهند.
  • طراحی سایت پوشاک محدودیت مکان را برای شما از بین خواهد برد. در واقع دیگر مشتریان شما محدود به شهر، منطقه یا کشور نخواهند بود، به واسطه طراحی سایت فروشگاه آنلاین پوشاک شما می توانید در صورت ایجاد امکانات مورد نیاز در سراسر دنیا فروش خود را انجام دهید.
  • در طراحی وب سایت پوشاک شما اجاره مغازه نمی پردازید، اگر شما بخواهید در واقعیت فروشگاهی در معرض دید داشته باشید، باید اجاره سنگینی بپردازید. طراحی سایت آنلاین با هزینه ای کاملا محدود به شما امکان فروشی بیش از مغازه حضوری را می دهد.
  • طراحی سایت پوشاک به شما گستره ای از مشتریان بالقوه ای را که هیچ گاه از آن ها خبر نداشته اید ارائه می دهد.
  • امکان پرداخت آنلاین در طراحی سایت پوشاک سبب می شود تا بدون هیچ گونه مشکلی فرایند خرید انجام شود.
  • شما به واسطه ساخت سایت پوشاک، بستری مناسب به جهت برند سازی ایجاد می کنید.
  • طراحی سایت پوشاک به شما امکان این را می دهد که با ارائه تخفیف ها و ایجاد پنل های کاربری وفاداری مشتریان خود را افزایش دهید.

مزایای راه اندازی سایت پوشاک به اندازه ای قابل توجه و متعدد است که رقابت در این زمینه بسیار تنگاتنگ بوده و برای موفقیت در طراحی سایت پوشاک نیاز به تیم حرفه ای و مهارت های تخصصی است. اگر بخواهیم یک سایت آنلاین موفق را نام ببریم، نام دیجی استایل (برند پوشاک دیجی کالا) در صدر قرار خواهد داشت. در واقع دیجی استایل بدون ایجاد هیچ مغازه ای و تنها با طراحی سایت قدرتمند توانسته است بازاری چشمگیر و قابل توجه برای خود ایجاد کند.

در طراحی سایت پوشاک چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

در طراحی سایت پوشاک چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟همانطور که در قسمت های قبلی ذکر کردیم، طراحی سایت پوشاک ازجمله تخصصی ترین طراحی های سایت است که حتما باید بر اساس اصول دیجیتال مارکتینگ طراحی شود. در واقع تنها زمانی راه اندازی سایت پوشاک موفق عمل خواهد کرد که تیم طراحی سایت پوشاک به صورت حرفه ای عمل کرده باشد. در ادامه برخی از نکاتی که به عنوان ضرورت در ساخت سایت پوشاک در نظر گرفته می شوند را بررسی خواهیم کرد.

 

هزینه طراحی سایت     

  • ریسپانسیو بودن، ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن به معنای قابلیت اجرای سایت به درستی در هر دستگاه ورودی است. در واقع فردی که از گوشی تلفن همراه وارد سایت شما می شود باید سایت را با همان کیفیتی که فرد دیگری از کامپیوتر شخصی مشاهده می کند، مشاهده کرده باشد.
  • استفاده از به روز ترین تکنولوژی در ایجاد وب سایت پوشاک این مورد در ساخت سایت پوشاک سبب می شود تا سایت طراحی شده در آینده بتواند رقابت قدرتمندی را انجام دهد.
  • استفاده از رنگ های هماهنگ، یک طراحی وب سایت پوشاک موفق، طراحی سایتی است که در آن اصول استفاده از رنگ ها به درستی انجام گرفته باشد. به عنوان مثال سادگی در استفاده از رنگ در کنار جذابیت معنا پیدا می کند.
  • طراحی سایت پوشاک باید به اندازه ای شکیل و به یادماندنی باشد که کاربران به جهت بازگشت به سایت شما ترغیب شوند.
  • امکانات در نظر گرفته شده در طراحی سایت پوشاک باید متناسب و کاربردی باشد، ضعف در اجرای امکانات ثبت شده در ایجاد وب سایت پوشاک سبب ایجاد بی اعتمادی در مشتریان می شود.
  • در طراحی وب سایت پوشاک از به روز ترین امکاناتی که یک سایت می تواند داشته باشد، استفاده کنید. به عنوان مثال یک طراحی سایت پوشاک حرفه ای به صورت قطعی لوکیشن و موقعیت مکانی را در خود جای داده است.
  • در ایجاد وب سایت پوشاک به صورت قطعی هاست مورد استفاده قرار گرفته باید بسیار قدرتمند باشد تا در طول مدت زمان و ورود ترافیک قابل توجه طراحی سایت پوشاک با مشکل و قطعی و کندی مواجه نشود.
  • در طراحی سایت پوشاک سادگی گرافیک باید در کنار منحصر به فرد بودن در نظر گرفته شود. استفاده بیش از حد از جلوه های بصری سبب خستگی چشم می شود. در مقابل استفاده بیش از حد، عدم استفاده از جذابیت های بصری سبب بی روح بودن طراحی سایت پوشاک و خروج کاربران خواهد شد.

شرکت طراحی وب سایت رایان علاوه بر نکات ذکر شده در فهرست بالا، نکات بسیاری را در طراحی سایت پوشاک مد نظر قرار می دهد به همین جهت شما به واسطه طراحی سایت پوشاک توسط این شرکت، قادر خواهید بود تا در رقابت در میان سایر سایت ها موفق شوید.
اگر که نکته ای در راه اندازی سایت پوشاک مد نظر شما است که در فهرست بالا ذکر نشده، کافی است با تیم پشتیبان�

حمل و نقل هوشمند

حمل و نقل هوشمند تحول آینده راهها و مسیر های شهر های ما را رقم خواهد زد، تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در آینده نزدیک نوع نقل و انتقال کالا و مسافر را دگرگون می کند. سادگی نقل مکان از نقطه‌ی الف به نقطه‌ی ب، حمل موثر کالاها و خدمات، و همچنین قابلیت انعطاف و یکپارچگی انواع مختلف حمل و نقل از مهم‌ترین جنبه‌های سیستم تحرک شهری در دنیای هوشمند آینده خواهد بود.

حمل و نقل هوشمند نقشی کلیدی در صنعت دنیای امروز داشته است. در اینجا هدف روان ساختن ترافیک و کمک به مردم در جا به جا شدن و رسیدن به مقصد آن‌ها به گونه‌ای هوشمندانه است. به این منظور است که اکنون مهره‌های صنعت در حال خلق و معرفی فناوری‌ها و راهکارهای پیشرفته هستند. از جمله‌ی این راهکارها می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ترافیک، عوارضی‌هایی با جریان آزاد ترافیک، راهکارهای بر اساس موقعیت‌یابی هوشمند و مثال‌های دیگر اشاره کرد.

به طور همزمان، تراکم سنگین ترافیک، زیرساخت‌های فرسوده، شهرنشینی سریع و افزایش نیازهای تجدیدپذیر نیز به تشدید تقاضا برای راهکارهای حمل و نقل هوشمند، دامن زده‌اند. یک راه حل برای غلبه بر این موانع استفاده از تکنولوژی سیستم نظارت ویدئویی هوشمند جهت کنترل پیشرفته‌ی ترافیک است. به این طریق می‌توان راه‌ها را برای هر کدام از کاربران امن‌تر و بهینه‌تر ساخت، درحالی که نشر ذرات آلاینده نیز کاهش بیابد.

تقاطع‌های هوشمند

با تکیه بر آنالیز ویدئویی هوشمند، دوربین های کنترل ترافیک می‌توانند تراکم ترافیک در تقاطع‌ها را با شمارش تعداد وسایل نقلیه‌ی عبوری از یک تقاطع و تشخیص سرعت آن بیابند. در همین حین تعداد وسایل نقلیه‌ای که در همان زمان تجمع کرده‌اند را نیز تشخیص می‌دهند. با استفاده از این داده‌های جمع‌آوری شده سیستم اطلاع می‌یابد که چه زمانی رنگ چراغ راهنمایی را به قرمز یا سبز تغییر دهد. بهینه‌سازی هوشمند برای سیگنال‌های ترافیکی باعث جریان‌های بهینه‌تر ترافیک می‌شود.

استفاده از این فناوری مزایاای قابل توجه دارد. به طور مثال امنیت راه‌ها افزایش پیدا می‌کند، از بازسازی تقاطع‌ها می‌توان جلوگیری کرد، راننده‌ها را می‌توان از سرعت مسیر خود که توسط سیگنال‌های ترافیکی پیش‌بینی شده است آگاه کرد، وقت صرف شده و استرس ناشی از آن را برای مشتریان به حداقل رساند، از نشر ذرات آلاینده‌ی هوا تا حد امکان جلوگیری کرد و در نهایت میزان رضایت عمومی را به طور کلی بالا برد.

امنیت راه‌ها

سوانح رانندگی می‌توانند مصیبت‌بار باشند، نه تنها به دلیل افزایش تراکم جاده و جریان ترافیک، بلکه به دلایلی بدتر مانند خسارات جانی و بعضاً مرگ و میر. این حوادت دلایل مختلفی دارند که عدم تمکین به قوانین راهنمایی و رانندگی توسط راننده یکی از دلایل نسبتا مهم در آن‌هاست. فناوری ویدئویی می‌تواند در تشخیص انواع مختلفی از اتفاقات کمک‌کننده باشد. برای مثال پارک کردن در مناطق ممنوعه، عبور کردن از چراغ قرمز، و دور زدن در قسمت دور زدن ممنوع، همگی می‌توانند توسط فناوری هوشمند دوربین مداربسته تشخیص داده شوند.

با استفاده از فناوری یادگیری عمیق (Deep Learning) دوربین ها قادر خواهند بود این اتفاقات را تشخیص داده و مراجع مربوطه در راهنمایی و رانندگی را سریعاً آگاه سازند تا در صورت لزوم وارد عمل شده و حتی‌الامکان از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری کنند. سناریوهایی از قبیل جلوگیری از راننده‌ای که خطی اضطراری را اشغال کرده است، یا اطلاع‌رسانی به راننده‌ای که در محلی ممنوع خودروی خود را پارک کرده از جمله‌ی این اقدامات هستند. همچنین سیستم جریمه نیز می‌تواند جهت تنظیم هر چه بهتر رفتارهای رانندگی استفاده شود. از جمله فواید آن نیز باید به جلوگیری از حادثه، عملکرد بهتر راننده و افزایش ایمنی جاده‌ها و خیابان‌ها اشاره کرد.

حمل و نقل هوشمندبیشتر بخوانید:       نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   دوربین تشخیص چهره

اطلاع‌رسانی عمومی

به اشتراک گذاشتن اطلاعات نکته‌ای کلیدی جهت آگاه نگاه داشتن رانندگان و مسافران شهری است. ارتباطات هوشمندانه در مورد هشدارها و به روز رسانی‌ها به صرفه‌جویی در مصرف زمان، جلوگیری از ناامیدی و ساده‌سازی حمل و نقل روزانه کمک خواهد کرد. این کار را می‌توان از طریق تابلوهای اطلاع‌رسانی در مورد ترافیک که به صورت بزرگ و در مکان‌های قابل رؤیت مثل نقاط تمرکز ترافیک، مراکز حمل و نقل، مراکز خرید و سالن‌های شهری نصب شده‌اند انجام داد. همچنین استفاده از نرم‌افزارهای موبایل نیز می‌تواند برای این هدف کارساز باشد.

دوربین های ترافیک می‌توانند داده‌های به روزی از جریان ترافیک و سوانح را تولید کرده و آن را به سکویی مرکزی جهت بررسی بیشتر ارسال کنند. در آن‌جا از این داده‌ها و ترکیب آن‌ها با داده‌های دیگر مانند رادار و GPS نیز اطلاعات مفیدی به دست می‌آید. آن‌ها همچنین اطلاعات ترافیکی مانند وضعیت ترافیک، هشدارها و راهکارها را به همراه وضعیت پارکینگ‌ها منتشر می‌کنند. از مزایای این کار می‌توان به افزایش اطلاع عموم از وضعیت ترافیک، افزایش آسودگی حمل و نقل و به طور کلی راحت‌تر شدن تحرک در شهر و حومه اشاره کرد.

راهکار هایک‌ویژن

کمپانی هایک ویژن که یکی از بزرگ‌ترین و نام‌آشناترین برندهای تولید دوربین مدار بسته و تجهیزات امنیتی در جهان و مربوط به کشور چین است، تجارب پیچیده‌ای را در زمینه‌ی مدیریت ترافیک در کشور خود و سایر کشورها کسب کرده است. خطوط تولید راهکار‌هایی همه‌منظوره جهت حل مشکلات متعددی چون مدیریت ترافیک شهری، مدیریت سوانج رانندگی، مدیریت بزرگ‌راه‌ها و غیره، ارائه کرده‌‌اند.

همچنین، یادآوری این نکته ضروری است که کنترل سیگنال به صورت بهینه بستگی به کیفیت داده‌های ترافیکی، الگوریتم‌های سیستم و سخت‌افزار استفاده شده دارد. علاوه بر آن، به فضای تحت تحرک نیز وابستگی نزدیک داشته به طوری شرایط جاده و راه‌ها، شرایط سابقه‌ی ترافیک و زیرساخت‌های شهری تاثیری عمده بر آن می‌گذارند. به همین دلیل است که هیچ راهکار یکتایی جهت حل مشکلات عمده‌ی ترافیکی که در همه‌جای جهان جوابگو باشد، وجود ندارد. شرکت هایک‌ویژن بر این باور است که نرم‌افزار‌های ترافیکی و رویه‌های عملیاتی موجود تنها در صورتی می‌توانند به توسعه‌ی مطلوب برسند که در تماس و ارتباط نزدیک با مسئولین شهری، ارگان‌های تامین امنیت عمومی، مشاوران و حتی فضای آکادمیک در دانشگاه‌ها باشند. در این صورت است که از این نرم‌افزارها انتظار رسیدن به بهترین نتیجه‌های ممکن می‌رود.

حالت‌هایی که درحال حاضر برای داده‌های موجود بر اساس اطلاعات ترافیکی وجود دارد، بی انتهاست. به طور خاص، اکنون که استفاده از هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) برای کاربری‌های پیشرفته متداول شده است، استفاده از قدرت آن تفاوت‌های مهمی را رقم خواهد زد. با این وجود، باید توجه داشت که هدف غایی و نهایی ما همیشه یکسان خواهد ماند: جریان ترافیک روان و امن، حمل و نقل هوشمند و ارتقای کیفیت زندگی انسان.

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی به عنوان یکی از ضروری‌ترین موارد طراحی سایت برای هر فردی که می خواهد رزومه قدرتمندی داشته باشد به شمار می‌رود. راه‌اندازی سایت شخصی عموما به جهت به اشتراک گذاری توانایی‌ها یا روزمرگی‌ها ایجاد می‌شود.

در ایجاد وب سایت شخصی هر اندازه که شما حرفه‌ای‌تر عمل کنید، رزومه شما قدرت بیشتری خواهد داشت. عملکرد وب سایت شخصی به جهت ماهیت این نوع سایت، با سایر سایت‌ها متفاوت است.

 

چرا طراحی سایت شخصی ضروری است؟

هر زمانی که شما به پیشرفت اینترنت و کسب و کار آنلاین نگاه کنید، متوجه می‌شوید که در این فضا، امکان پیشرفت به صورت چشمگیری وجود دارد؛ در واقع در این فضا، داشتن سایت شخصی می‌تواند امتیاز بزرگی به جهت پیشرفت شما در نظر گرفته شود.

بسیاری از کسب و کارها به صورت آنلاین انجام می‌گیرند، هزینه‌ها به واسطه استفاده از امکانات اینترنت و دنیای مجازی به نحو چشمگیری کاهش پیدا کرده است؛ در نتیجه امکان طراحی سایت برای اشخاص نیز امکان پذیر شده است. در ادامه به بررسی برخی از دلایلی که نشان دهنده ضرورت ایجاد وب سایت شخصی است خواهیم پرداخت.

طراحی سایت شخصی و موقعیت‌های جدید شغلی

به واسطه طراحی سایت شخصی یا Personal Web Page ، شما می‌توانید رزومه‌ای قدرتمند برای خود طراحی کنید. در سایت شخصی می‌توانید تمام مهارت‌هایی که به واسطه آن‌ها می‌توانید درآمدزایی داشته باشید را به نمایش بگذارید. شما می‌توانید هدفمند حرکت کرده و ارتباطی موثر برقراری کنید؛ در واقع به واسطه ایجاد وب سایت شخصی، به جای آنکه شما به دنبال کار بروید، کار به سراغ شما خواهد آمد. در سایت خودتان می توانید بخشی به عنوان وبلاگ در نظر بگیرید که وبلاگ شما سبب ورود بسیاری از افرادی که به دنبال مهارت‌های شما هستند، شود.

در واقع در سایت شخصی امکان ایجاد ورودی‌های هدفگذاری شده به جهت ورود کارفرمایان مرتبط با حرفه شما وجود دارد. شاید به نظر بیاید که سئو سایت در راه‌اندازی سایت شخصی اهمیت چندانی ندارد، اما باید بگوییم که سئو می‌تواند نقطه عطف کار شما باشد و به واسطه سئو و بهینه سازیئبه رویایی که دارید دست پیدا کنید.

طراحی سایت شخصی و معرفی خدمات یا محصولی جدید به واسطه آن

معرفی خدمات یا محصولی جدید به واسطه طراحی سایت شخصیطراحی سایت شخصی برای کارآفرینان یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود. همه دوست دارند که به صورت اختصاصی با خدمات و نحوه کار کارآفرینان آشنا شوند. در وبسایت شخصی، یک کارآفرین می‌تواند محصول و خدمات خود از نقطه 0 تا 100 معرفی کند؛ در واقع یک کارآفرین در طراحی وب سایت شخصی خود می‌تواند داستان موفقیت برند، خدمات یا محصول خود را به تصویر بکشد.

اکثر افراد از این سبک طراحی سایت استقبال می‌کنند؛ علاوه بر این موارد، این باور که ساخت سایت شخصی تنها به جهت معرفی و رزومه است، کاملا غلط است. شما در راه‌اندازی سایت شخصی می‌توانید رویکرد اقتصادی و تجاری را نیز داشته باشید. نمونه‌های موفق سایت شخصی که درآمدزایی‌های قابل توجهی داشته‌اند موجود است.

آموزش تخصص و به اشتراک گذاری تجربه‌های شخصی

در سایت شخصی، امکان به اشتراک‌گذاری تجربه‌های شخصی وجود دارد. امروزه افراد بسیار زیادی دوست دارند تا مهارت‌ها را بر اساس تجربه‌های شخصی بیاموزند؛ به عنوان مثال بسیاری از افراد پیش از خرید یک محصول، نظرات و تجربیات سایر افراد از خرید آن محصول را بررسی می‌کنند.

در طراحی سایت شخصی، امکان در نظر گرفتن بخشی به جهت انتشار تجربه‌های شخصی وجود دارد. در این بخش می‌توانید نظرات خود را با مردم به اشتراک بگذارید و به واسطه دانش خود به دیگران کمک کنید تا در زمینه خاصی تصمیم‌گیری درستی داشته باشند. اگر در زمینه مشخصی متخصص هستید، ایجاد وب سایت شخصی برای شما فضایی مناسب به جهت به اشتراک گذاری تجربیات ایجاد می‌کند.

امکان ذخیره سازی عکس‌ها و خاطرات

رویکرد طراحی سایت به صورت شخصی می‌تواند بر اساس ذخیره سازی خاطره‌ها و عکس‌های شما در فضایی به غیر از تلفن‌های همراه و سایر حافظه‌های فیزیکی باشد. شما در طراحی وب سایت شخصی، می‌توانید بخشی را به جهت به اشتراک گذاری خاطرات خود در نظر بگیرید.

طراحی سایت تهران

حتی طراحی سایت خصوصی می‌تواند به جهت ذخیره خاطرات و عکس‌های شما باشد. سایت شخصی مکانی ایده‌آل به جهت ذخیره تصاویر برای شما فراهم می‌کند؛ علاوه بر این شما در هر زمان که بخواهید می‌توانید به اطلاعات ذخیره شده خود دسترسی داشته باشید.

همچنین بسیاری از افراد علاقه دارند که خاطرات دیگران و عکس‌های سایر افراد را مشاهده کنند. شبکه‌های اجتماعی مثالی قابل لمس از علاقه مردم به این سبک طراحی سایت است. شما به واسطه طراحی وب سایت شخصی می‌توانید دوستان بسیاری را بدون توجه به موقعیت جغرافیایی خود بیابید.

به اشتراک گذاری نمونه کارها

افراد بسیاری نیاز به ایجاد وب سایت شخصی دارند؛ در واقع در برخی از کسب و کارها طراحی سایت شخصی یک الزام است. اگر بخواهیم برخی از افرادی که نیازمند طراحی وب سایت شخصی هستند را نام ببریم، فهرست زیر قابل ذکر است:

  1. عکاسان
  2. هنرمندان
  3. طراحان گرافیک
  4. سئوکاران
  5. دیجیتال مارکترها
  6. و غیره

فهرست بالا می تواند افراد بسیار زیادی را در خود جای دهد. داشتن وبسایت شخصی برای کسب و کارها می‌تواند سبب موفقیت شود. در وهله اول شما به واسطه ساخت سایت شخصی، رزومه‌ای آنلاین و حرفه‌ای برای خود ایجاد می‌کنید. توجه داشته باشید که ایجاد وب سایت شخصی برای شما باید بر اساس ماهیت کار انجام پذیرد.

به عنوان مثال در طراحی وب سایت شخصی برای گرافیک، باید ماهیت حرفه در تمام صفحات سایت قابل مشاهده باشد. اگر شما یک سئوکار هستید، در طراحی سایت خود باید تمامی موارد مربوط به سئو را رعایت کرده باشید؛ در نتیجه در ایجاد وب سایت شخصی، هدف از طراحی کاملا مهم است و باید در نظر گرفته شود.

        طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

بر اساس ماهیت حرفه و تخصص، یک سایت شخصی می‌تواند شامل امکانات متنوعی باشد، اما مهمترین امکان در ساخت سایت شخصی، بخشی به جهت به اشتراک گذاری مهارت‌ها و نمونه کارها است؛ به عنوان مثال به عنوان یک طراح گرافیک، شما باید بخشی به جهت به اشتراک گذاری تصاویر نمونه کارهای خود در سایت داشته باشید.

ایجاد کارت ویزیت مجازی به واسطه سایت شخصی

بدون در نظر گرفتن حرفه یا شغلی که در آن مشغول هستید، استفاده از سایت به عنوان یک کارت ویزیت می‌تواند موثر واقع شود. ایجاد وب سایت شخصی به ویژه برای متخصصان امور متفاوت پیشنهاد می‌شود.

در وب سایت شخصی، شما بستری ایده‌آل برای شبکه سازی با مشتریان خود ایجاد می‌کنید، که این فضا می‌تواند به عنوان یک کارت ویزیت مجازی که حاوی اطلاعات تماس شما است، در نظر گرفته شود. پس از طراحی سایت شخصی، افرادی که به سایت شما مراجعه می‌کنند، در صورت علاقه به خدمات شما می‌توانند با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرند.

افزایش ارتباط به واسطه اتصال سایت شخصی با شبکه‌های اجتماعی

داشتن سایت شخصی به شما اعتبار می‌بخشد؛ علاوه بر این اگر طراحی سایت شخصی همراه با ارتباط با شبکه‌های اجتماعی ازجمله لینکدین، فیسبوک، اینستاگرام و غیره باشد، شما قدرت بی‌نظیری در فعالیت حرفه‌ای خود به دست خواهید آورد. زمانی که فالوورهای شما، وب سایت شما را مشاهده می‌کنند مطمئن می‌شوند که شما حرفه‌ای هستید و به این واسطه شما قدرت بسیاری در انجام کار حرفه‌ای پیدا می‌کنید.

طراحی سایت شخصی به صورت حرفه‌ای

طراحی سایت شخصی به صورت حرفه‌ایداشتن یک سایت شخصی به صورت حرفه‌ای باعث می‌شود تا شما در ذهن مخاطبان به عنوان یک فرد حرفه‌ای به یاد بمانید. در ایجاد وب سایت شخصی، نهایت خلاقیت را به خرج دهید تا در ذهن مخاطبین، ماندگار شوید.

ساخت سایت شخصی باید به گونه‌ای انجام شود که مخاطبین از مشاهده آن لذت ببرند. راه‌اندازی سایت شخصی سبب می‌شود که مخاطبین شما را بهتر بشناسند؛ در واقع نخستین چیزی که کاربران وارد شده به سایت از شما برداشت می‌کنند، ظاهر سایت شما است. اگر شما در طراحی وب سایت شخصی سلیقه به خرج داده باشید، آنها شما را فردی با سلیقه در نظر می‌گیرند؛ علاوه بر این اگر در ایجاد وب سایت خود حرفه‌ای عمل کرده باشید، به عنوان فردی حرفه‌ای در ذهن کاربران شناخته می‌شوید.

سیستم نظارت تصویری در املاک

سیستم نظارت تصویری در املاک در چند سال اخیر به شکل شگرفی در حال تحول مداوم است. امروزه، همه چیز در امر نظارت آسان تر به نظر می رسد. فناوری های پیشرفته از اشیا  با ارزش ما در منزل و یا محل کار محافظت می کنند. اما اگر عملکرد این فناوری ها مختل شود چه می کنید؟ اگر قیمت زیادی برای آن پرداخت کرده باشید و نتیجه مطلوبی نسیب شما نشود چه واکنشی نشان می دهید؟

سیستم های نظارت تصویری یک روش محبوب برای کنترل مداوم اموال است. اما مشکل اصلی این است که سیستم های نظارت تصویری مبتنی بر انسان با نواقص و محدودیت های زیادی روبرو هستند.همچنین در میان عموم مردم دیده شده است که  پیچیدگی تکنولوژیکی این سیستم ها خیلی از شهروندان را به وحشت می اندازد. اما کاملا واضح است که این تکنولوژی ها باعث می شوند ما احساس امنیت کنیم و امنیت را در لحظه لحظه زندگی خود لمس کنیم.

با این حال ، در مورد اطمینان از حفظ حریم خصوصی توسط تکنولوژی های نظارت تصویری تردیدهایی وجود دارد و این نگرانی ها قابل درک است. سو استفاده کنندگان از حریم خصوصی هر گوشه منتظر می مانند تا فرصتی برای ضربه زدن به امنیت دیگران پیدا کنند. سوال اصلی این است که آیا باید تسلیم شد و به محافظت شخصی از املاک بازگردیم؟ قطعا چنین تصمیمی درست نیست.

به همین دلیل است که ما به گذشته باز نخواهیم گشت و تصمیم آینده جوامع ما این است که از تکنولوژی به نفع بهبود کیفیت زندگی استفاده کنیم. بنابراین مزایای بی شماری باعث می شود یک سیستم نظارت تصویری هوشمند ارزش آزمایش را داشته باشد. در این مطلب به این موضوع می پردازیم که چگونه بهترین راه حل را در سیستم های نظارت تصویری پیدا کنیم؟ کدام سیستم برای محافظت از ما در برابر تهدیدهای ناقضان حریم خصوصی امن ترین است: واحد پردازش داخلی یا سیستم های مبتنی بر تکنولوژی های ابر؟ کدام یکی بهتر است.

تمایل انسان به ایمنی بیشتر محیط زندگی

این موضوع کاملا طبیعی است که هر انسانی می خواهد احساس امنیت کند. در هرم نیازها که به هرم سلسله مراتب نیاز های مازلو معروف است، دو نکته اساسی وجود دارد. اول اینکه همه انسان ها می خواهند نیازهای فیزیولوژیکی خود یعنی نیاز به غذا ، آب ، گرما و استراحت – را برآورده کنند. در وهله دوم، همچنین یک نیاز اساسی دیگر به نام امنیت نیز وجود دارد. در تعریف واژه امنیت این واژه را فقط به معنای دور نگه داشتن سارقین از اموال تعریف نمی کنند امنیت در دنیای امروز به شدت با تکنولوژی همراه شده است. به هر ترتیب همه ما اشتیاق داریم که احساس امنیت کنیم و برای رسیدن به آن آماده هستیم که کارهای زیادی انجام دهیم.

حقیقت اصلی در رابطه با امنیت ، تعریف آن است. امنیت فقط به معنای دور نگه داشتن سارقین از ملک شخصی نیست. مسئله پیچیده تر است. انسانها برای حریم خصوصی خود ارزش قائل هستند و در نتیجه سعی می کنند از کل حریم خود دفاع کنند. به عبارتی دقیق تر نه تنها ایمن نگه داشتن اشیا با ارزش برای ما مهم است بلکه دوری از دید دیگران نیز برای ما مهم است. ما تلاش می کنیم تا از حریم خصوصی خود محافظت کنیم ، چه در مورد خانه ها یا مشاغل  وچه درباره داده های حساس و مالیکت های معنوی شغلی. سیستم نظارت تصویری در املاک در نهایت منجر به افزایش حس ایمنی در محیط زندگی می شود.

حریم خصوصی

بیایید با این سوال ادامه دهیم، داده ها چرا اینقدر مهم  هستند؟ موارد متعدد تجاوز به حریم خصوصی ثابت می کند که داده های ثبت شده در شرکت های بزرگ و ارگان های دولتی هویت افراد را بسیار سریع پیدا می کنند. این موضوع تصاحب داده ها می تواند منجر به یک ناراحتی عمده و سرقت در مقیاس بزرگ شود. تهدیدهای اصلی در خصوص جمع آوری گسترده اطلاعات از افراد یک جامعه در نهایت حریم خصوصی ، جمع آوری اطلاعات ، پردازش ، انتشار و حمله به افراد را در بر خواهد داشت. بنابراین وظیفه اصلی صنعت حفاظت تصویری و امنیت، حفاظت از داده های به دست آمده توسط سیستم های نظارت تصویری است.

شرکت های امنیتی و حفاظت تصویری دائما به شما می گویند که شما می توانید امنیت داشته باشید اما این را نمی گویند که در نهایت با بدست آوردن امنیت، حریم خصوصی خود را از دست می دهید. آنها می گویند شما می توانید حریم خصوصی داشته باشید ، اما امنیت خود را از دست خواهید داد. این اعتقادات رایج ، نسل جدیدی از شرکت ها را به ایجاد اولین راه حل های امنیتی برای حفظ  امنیت به همراه حفظ حریم خصوصی سوق داده است. به عبارت دیگر، در حال حاضر سیستم های امنیتی متمرکز بر عدم رعایت حریم خصوصی مبتنی هستند و این موضوع یک چالش بسیار بزرگ در این صنعت به حساب می آید.

سیستم نظارت تصویری در املاک

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

سیستم های مبتنی بر ابر

در حال حاضر سیستم های مشهور نظارت تصویری هنگام ایجاد سیستم های امنیتی خود اطلاعات کاربران را بر روی فضاهای ابری  بارگذاری می کنند. در مورد ایمنی این موضوع بحث های طولانی شکل گرفته است و نگرانی های فزاینده ای درباره حریم خصوصی ایجاد می کند. این سیستم ها اغلب در حصول اطمینان برای حفظ حریم خصوصی شکست می خورند و در برابر هک شدن به شدت آسیب پذیر هستند. این یک راز نیست که برخی از شرکتهای مبتنی بر فناوری های ابری با ادارات پلیس همکاری می کنند. همچنین یادتان باشد که  اگر داده های شما بیش از حد در دسترس باشد ، شرکت های فناوری می توانند آن را به تبلیغ دهندگان بفروشند.

همچنین داده های بارگذاری شده روی ابر در معرض هرکسی قرار می گیرد تا در آن دخالت کند. شرکت های ارائه کننده خدمات امنیت در حال حاضر مسئولیت کمی در مورد امنیت این اطلاعات را بر عهده می گیرند و هیچ کس در مورد نحوه استفاده سایر شرکت ها از این اطلاعات تعهدی ارائه نمی دهد .این یک موضوع کاملا پذیرفته شده است که هنگامی که سیستم خانه هوشمند دسترسی از راه دور را امکان پذیر می کند ، امنیت و حریم خصوصی قربانی این امنیت می شود و از بین می رود. بنابراین در سیستم نظارت تصویری در املاک پیشنهاد ما این است که از سیستم های مبتنی بر ابر کمترین استفاده انجام شود.

واحدهای پردازش داخلی

همه بحث های ذکر شده در بالا ما را به این نتیجه می رساند که نگهداری داده ها در یک واحد پردازش داخلی ایمن تر و خصوصی تر است. چنین انتخابی  ما را از چشم دولت ها ، شرکت ها ، تبلیغ کنندگان و هکرها دور نگه می دارد و از آنجا که بازار فعال است ، راه حل های آن بخش به سرعت ارائه می شود

همچنین به لطف پیشرفت های اینترنت اشیا ، محاسبات و یادگیری ماشین ، یافتن سیستم های نظارتی محافظ به شکل خصوصی در آینده نزدیک در بازار ارائه خواهند شد. یک “معماری” محرمانه محور تصاویر دوربین را در داخل ملک پردازش و ذخیره می کند و به این ترتیب پیشرفته ترین فن آوری را با محافظت از حریم خصوصی پیشرفته ترکیب می کنند.

به عنوان مثال ، شرکت هایی هستند که در حال کار بر روی یک راه حل ساده برای ایجاد امنیت و حفظ حریم خصوصی افراد به شکل همزمان هستند. چنبن فناوری هایی  از دوربین های IP ویژه ای استفاده می کند که در گروه هایی با دستگاه محاسبه الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی کار می کنند. یک الگوریتم AI (هوش مصنوعی) تمام تصاویر گرفته شده توسط دوربین ها را تجزیه و تحلیل می کند و به محض تشخیص ناهنجاری ها ، آن را به کاربر نهایی اطلاع می دهد. این سیستم ها هیچ یک از داده های مشتریان را در فضاهای ابری  بارگذاری نمی کنند بلکه  آنها حریم خصوصی و تمام اطلاعات را در خانه مشتری حفظ می کنند.

سیستم های نظارت هوشمند

همچنین کاربرانی که مایلند بدانند فرزندشان یا دیگر اعضای خانواده چه زمانی در فضای باز محوطه در حال بازی هستند می توانند دوربین ها را برای تشخیص این موضوع تنظیم کنند. اگر آنها می خواهند چشم خود را بر روی سارقین متمرکز کنند ، در انجام آن آزاد هستند.

به عبارتی دیگر سیستم های نظارت هوشمند با تطبیق صورت و فناوری تشخیص ژست کار می کنند. آنها می توانند افرادی را که به سیستم وارد نشده اند ، شناسایی کنند و در این صورت امنیت را به کاربر هدیه می دهند. این ابزار به یک پروتکل اخلاقی احترام می گذارد. به جنسیت ، نژاد یا سن خاصی حساس نیست. هدف آن تشخیص رفتار مشکوک بدون هدف قرار دادن هویت های فردی است. با شناسایی افرادی که بخشی از برنامه روزانه شما نیستند ، سیستم هر نوع خطر امنیتی را کاهش می دهد.

جدیدترین سیستم های نظارت تصویری واحد پردازش داخلی ویژگی بسیار مهم حفاظت از حریم خصوصی را مد نظر قرار داده اند و در نتیجه می توان گفت که جدیدترین فناوری ها ، انواع روشهای نظارتی پیشرفته را ارائه می دهند. تنها وظیفه ما انتخاب صحیح است. موردی که نه تنها از املاک و اشیاء با ارزش ما بلکه از حریم خصوصی ما نیز محافظت می کند. اعتقاد ما بر این است که سیستم نظارت تصویری در املاک می تواند چهره خانه های ما در آینده نزدیک را به طور کل دچار تغییرات بنیادین کند.

بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته      دوربین حرارتی        دوربین اچ دی