مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژیک

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

نصب افزونه‌ های فایرفاکس (Add-ons)


نصب افزونه‌ های فایرفاکس (Add-ons)

سوالی که ممکن است برای هرکاربر فایرفاکس پیش بیاید این است که چگونه باید برنامه‌های جانبی را روی فایرفاکس نصب کنیم؟ این کار بسیار ساده است. 99% برنامه‌های جانبی فایرفاکس یا "Extensions"ها  با پسوند XPI هستند. شما با استفاده از مراحل زیر می‌توانید این برنامه‌ها را نصب نمایید

سوالی که ممکن است برای هرکاربر فایرفاکس پیش بیاید این است که چگونه باید برنامه‌های جانبی را روی فایرفاکس نصب کنیم؟ این کار بسیار ساده است. 99% برنامه‌های جانبی فایرفاکس یا "Extensions"ها  با پسوند XPI هستند. شما با استفاده از مراحل زیر می‌توانید این برنامه‌ها را نصب نمایید:

روش اول
فایرفاکس را باز کرده و از منوی File گزینه ... Open File را انتخاب نمایید.
حال در پنجره باز شده، برنامه جانبی را که دانلود کرده‌اید انتخاب کنید و روی دگمه Open کلیک نمایید. بعد از انجام این کار پنجره‌ای با عنوان Software Installation باز می‌شود.
چند لحظه صبر کنید تا دگمه Install now ظاهر شود و روی آن کلیک نمایید.
سپس پیغامی مبنی بر اینکه برنامه شما با موفقیت نصب شد ظاهر می‌گردد.
برنامه مورد نظر شما نصب شده است فقط کافیست یک بار فایرفاکس را بطور کامل ببندید و باز کنید.
 
روش دوم
فایرفاکس را باز کنید و برنامه جانبی که دانلود کرده‌اید را با ماوس بکشید و به داخل فایرفاکس بیندازید. سپس بقیه مراحل را مانند بالا طی کنید. به همین راحتی! (فراموش نکنید که در آخر کار فایرفاکس را یکبار ببندید و باز کنید).
همانطور که مشاهده کردید نصب برنامه بسیار راحت است، در ضمن نکات زیر می‌تواند شما را در مدیریت برنامه‌های جانبی فایرفاکس کمک کند:
1- برای دیدن برنامه‌های نصب شده می‌توانید از منوی Tools روی گزینه Extensions کلیک کنید.
2- برای پاک کردن یک برنامه به پنجره Extensions بروید وروی هر برنامه‌ای که می‌خواهید پاک کنید کلیک راست کنید و گزینه Uninstall  را انتخاب کنید. بعد از یک‌بار باز و بسته کردن فایرفاکس برنامه مورد نظر شما بطور کل از روی فایرفاکس پاک می شود.
3- برای دستیابی به بخش تنظیمات برنامه جانبی (Options) می‌توانید در پنجره Extensions روی برنامه راست کیلک کنید و گزینه Options را انتخاب کنید. (اگر این گزینه غیرفعال بود منظور این است که این برنامه بخش تنظیمات ندارد.)
4- اگر برنامه‌ای را بر روی فایرفاکس نصب کرده‌اید ولی زیاد از آن استفاده نمی کنید می‌توانید این برنامه را غیر فعال نمایید. برای غیرفعال کردن به پنجره Extensions بروید و روی برنامه مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه Disable را انتخاب کنید.
5- برای بروز رسانی برنامه (آپدیت کردن) می‌توانید روی برنامه مورد نظر خود در پنجره Extensions راست کلیک کرده و گزینه Find Updates را انتخاب کنید و اگر می‌خواهید تمام برنامه‌ها را برای آپدیت کردن چک کنید در همین پنجره روی دکمه Find Updates کلیک کنید.
6- با کلیک بر روی دکمه Get More Extensions  شما می‌توانید به سایت موزیلا بروید. دراین سایت تعداد زیادی برنامه جانبی برای دانلود وجود دارد.
نکته: نصب برنامه جانبی زیاد (بیش از 40 مورد) باعث کاهش تدریجی سرعت فایرفاکس می‌شود.
 طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت

 

طراحی سایت  طراحی سایت   طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت  طراحی سایت

 

طراحی سایت

اصول کلی مدیریت وب سایت

اصول کلی راه اندازی هر وب سایت از دو فرآیند طراحی وب سایت، پشتیبانی و مدیریت وب سایت تشکیل شده است. پس از اینکه مراحل طراحی وب سایت به پایان رسید باید بتوانید وب سایت خود را به خوبی مدیریت کنید.

تصور بسیاری از افراد این است که مدیریت وب سایت فقط قرار دادن اطلاعات داخل وب سایت و به روز رسانی مطالب می باشد. درحالیکه مدیریت وب سایت باید همه امور وب سایت را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد و برای انجام این امور از همکاری افراد متخصص و باتجربه بهره گیرد. از جمله مهمترین وظایف مدیریت وب سایت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- تدوین آیین نامه، اساس نامه و چشم انداز وب سایت

- برقراری امنیت وب سایت

- کشف اشکالات وب سایت

- ساماندهی کاربران و اعضای وب سایت

- پاسخ گویی به کاربران

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات  و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.

مدیریت وب سایت را میتوان در چند بخش تجزیه و تحلیل کرد:

- راهبردی

منظور از مدیریت راهبردی وب سایت تنظیم برنامه و سیاست ها و چشم اندازها و اهداف وب سایت می باشد.

- فنی

مدیریت فنی وب سایت مربوط به مسائل فنی وب سایت از جمله ساختار وب سایت و زبان برنامه نویسی وب سایت می باشد.

- محتوایی

باید ببینیم وب سایت ما خدمات محور است یا محتوا محور. وب سایت های خدمات محور کار اصلی آن ارائه خدمات می باشد. وب سایت های محتوا محور با هدف ارائه محتوا ویژه به کارکنان راه اندازی شده اند.

- گرافیک

همانقدر که محتوای سایت از اهمیت بالایی برخوردار است، گرافیک و زیبایی سایت هم یکی از نکات مهم و ضروری است. مدیریت گرافیک وب سایت باید هم روی طراحی قالب و هم روی مسائل مربوط به گرافیک وب سایت اشراف کامل داشته باشد.

- امنیت

مهمترین و اساسی ترین بخش در مدیریت وب سایت، مدیریت امنیت آن است. زمانی که شما سایتی را راه اندازی میکنید باید آماده ی حمله ی هکرها باشید. ازجمله موارد دیگه ای که میتواند امنیت سایت را مختل کند فاش شدن نام کاربری و از بین رفتن محتوا وب سایت است.

با وجود تمام نکاتی که ذکر شد، بازهم مواردی هست که باید هنگام راه اندازی وب سایت و مدیریت سایت به آن توجه کرد که البته در مقالات گذشته و همچنین مقالات آینده بیشتر راجع به این موضوع صحبت میکنیم.



13 ویژگی مدیر شبکه های اجتماعی

یک مدیر شبکه اجتماعی باید دقیقاً بداند که چه اتفاقی برای محتوای تولیدی اش می افتد و این موضوعی است که باید به آن واقف باشد. زیرا در دنیای شبکه های اجتماعی که رقابت بسیار زیاد و تنگاتنگ است باید بدانیم چطور رقابت و محتوای مناسب هر شبکه را تولید کنیم. این دانش و دانستن هم به جز با عمیق شدن در موضوعات مختلف این حوزه و استفاده از ابزارهای مناسب امکان پذیر نخواهد بود.

برای اینکه دیدی کلی به این موضوع پیدا کنید بهتر است با 13 موضوع یا مهارت که هر مدیر شبکه اجتماعی باید آن ها را بداند آشنا شوید.

1- دانش عمومی

به نظر بدیهی است که یک مدیر شبکه اجتماعی یا حتی کسی که در حال استفاده از این ابزار است باید به موضوعی که صحبت می کند اشراف داشته باشد. حتی اگر خود مدیر به تولید محتوای مورد نظر مشغول نیست ولی باید درباره آن اطلاعات کافی را داشته باشد. این دانش و این اطلاعات به او کمک می کند تا بتواند در فضاهای مجازی مختلف و حتی رویدادهای فیزیکی در مورد موضوع صحبت کرده و در صورت لزوم از اطلاعاتی که ارائه شده است حمایت کند. وبلاگ نویسی، صحبت کردن، شبکه سازی و داشتن تعامل با مشتریان به افزایش دانش و اطلاعات مدیر کمک می کند.

article_image_one_596.jpg

2- مهارت های نویسندگی و سردبیری

داشتن قلم خوب و نوشتن به سبک و سیاق خاص شاید یک هنر باشد و هر کسی آن را نداشته باشد ولی مهارت و دانش نوشتن درست یک «باید» است که مدیر بخش شبکه های اجتماعی و مدیر محتوا باید آن را داشته باشد. در گذشته ابزارهای تبلیغاتی زبان کسب وکارها بودند ولی امروزه با توجه به نفوذ اینترنت و سهولت بحث تولید و انتشار محتوا هر برند می تواند خود به تولید محتوا بپردازد ولی نکته ای که نباید از آن غافل شد این است که درست بودن نوشتار و استفاده از یک ادبیات درست است که می تواند در زمان طولانی ماندگار شده و به یاد خواننده بماند.

3- دانستن تفاوت کانال های ارتباطی

یک مدیر موفق شبکه های اجتماعی در مورد مخاطبین کسب وکار شما اطلاعات لازم و کافی را با هدف استفاده از کانال های مختلف شبکه های اجتماعی دارد. در واقع او باید بداند که برای چه مخاطبی از چه کانالی استفاده کند. این موضوع در زمان استخدام هم مهم است. در واقع نیرویی که شما برای گرداندن شبکه های اجتماعی خود از آن ها استفاده می کنید باید تفاوت این شبکه ها را دانسته و بداند که با مخاطب هر کانال چطور صحبت کند. محتوایی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام تولید می شود و بسیار هم کاربرد خوبی دارد ممکن است در شبکه اجتماعیی توییتر به درد نخورد. پس شناخت تفاوت های کانال های ارتباطی بسیار مهم است.

4- شناخت عمومی از فضای عمومی مردم و جهان

هر مدیر شبکه اجتماعی باید در زمینه اتفاقاتی که در دنیای واقعی می افتد، بازخوردها و عکس العمل های مردم و مخاطبی و خلاصه آنچه که می تواند بر کسب وکارش تأثیر بگذارد آگاهی داشته باشد. شناخت دنیای حقیقی و اتفاقاتی که در آن رخ می دهد یک موضوع کلیدی در رابطه با بهبود بخشیدن به عملکرد شما در دنیای مجازی دارد. اطلاع رسانی و پاسخ مناسب به این رویدادها چیزی نیست که بتوان با پست های ارسالی اتوماتیک از عهده آن ها برآمد. پس باید در زمان درست، پاسخ درستی به اتفاقات دنیای واقعی داد.

5- شوخ طبعی

اگر شوخ طبعی و شوخ بودن برای برندتان بد نیست، اشکالی ندارد که با رعایت اصل ادب و احترام از این خصلت خوب استفاده کنید. این شوخ طبعی می تواند در کمپین ها و فعالیت های شما، طعم مناسبی به فعالیت های شما داده و مخاطبین بیشتری را به سمتتان جذب کند.

6- هم دلی

همینطور که گفته شد یکی از اصول مهم و پایه ای در مدیریت شبکه های اجتماعی، داشتن دانش در مورد مخاطب و نحوه تعامل آن ها با شما است. در واقع اگر کم دقیق تر صحبت کنیم شما باید بدانید که چه عکس العملی باید در قبال گفته های مخاطبین داشته باشید و چطور با آن ها صحبت کنید. یکی از این مهارت ها، دانستن نحوهٔ هم دلی با مشتری است. مشتری در زمان های شاکی یا می خواهد غر بزند. در این وضعیت پاسخ مناسب دادن و حتی گاهی «فقط گوش کردن» به مشتری می تواند بسیار کمک کننده باشد؛ بنابراین به عنوان یک مدیر شبکه های اجتماعی باید در این زمینه اطلاعات زیادی داشته باشید.

7- درست حرف زدن

به هیچ وجه و در هیچ حالتی نباید از اصطلاحات عامیانه و کوچه بازاری استفاده کرد. این موضوع اصلاً در حد و اندازه برند نیست. به جای استفاده از اصطلاحات عامیانه باید زبان مخاطب عمده خود را بشناسید. با زبان خودش و با رعایت ادب و احترام صحبت کنید. این موضوع را بفهمید که مخطابتان چطور اطلاعات می دهد و چطور اطلاعات می گیرد.

8- جذاب و قصه گونه صحبت کردن

یکی از مهارت های مهم در شبکه های اجتماعی و در کل هر جایی که می خواهید تصویری جذاب از خود و کسب وکارتان را به نمایش بگذارید، مهارت داستان گویی یا Storytelling است. در یکی دو سال اخیر این موضوع در موفقیت کسب وکارهای آنلاین به خصوص تأثیر زیادی داشته و مفید بوده است پس برای رسیدن به درجه های بالایی از مهارت قصه گویی باید تمرین کنید.

9- دید باز نسبت به محتوای مرتبط

با راحت تر شدن دسترسی به محتوا و پیدا شدن محتواهایی دقیق تر و فاخرتر، مشتریان به دنبال محتوایی بهتر و مناسب تر می گردند. یک مدیر شبکه های اجتماعی باید این نوع محتواها را پیدا کرده و در صورت لزوم هم از محتوا و هم از همکاری با فرد تولید کننده محتوا مزایای مناسبی را برای مجموعه خود کسب کند.

10- تحلیل آمار

موفقیت در شبکه های اجتماعی همه و همه به عدد و رقم بستگی دارد. چقدر یک مطلب مفید واقع شده است؟ چند بار به اشتراک گذاشته شده؟ چقدر کامنت نوشته شده؟ و بسیاری آمارهای دیگر می تواند به مدیر شبکه های اجتماعی کمک کند تا تصویری دقیق تر از فعالیت هایش داشته باشد. مدل سازی آماری و تحلیل اطلاعات به دست آمده یکی از مهارت های مهم برای مدیر شبکه های اجتماعی است.

11- انجام همزمان چند وظیفه و کار

یک مدیر شبکه اجتماعی به معنی واقعی کلمه باید چندوظیفه بودن را به خوبی بداند. بازاریابی دیجیتال، توصیف کمی و کیفی آماری، مهارت روابط عمومی بالا، نویسندگی و بسیاری ویژگی های دیگر مواردی است که یک مدیر شبکه های اجتماعی باید در مورد آن به طور دقیق اطلاعات داشته و مسلط باشد.

12- تمرکز مشتری محوری

همه فعالیت های یک مدیر شبکه های اجتماعی باید در راستای راضی نگه داشتن و خوشحال بودن مشتری باشد؛ بنابراین تمرکز اصلی چنین مدیری باید مشتری باشد. فعالیت های مناسب برای مشتری باید تقویت شده و فعالیت های غیرضروری باید حذف شود.

13- مهارت های آنالیز داده، پیگیری و مانیتور کردن

بسیاری از مدیران شبکه های اجتماعی از این قابلیت استفاده نمی کنند. در واقع مهارت تحلیل داده را به کار نمی گیرند. دانستن مهارت های آنالیز کردن می تواند بهبود عملکرد فعالیت های یک کسب وکار را به ارمغان بیاورد. نکته مهم دیگر، پیگیری کردن ترندهای بازار و ترندهای روز است. یک مدیر باید در این زمینه اطلاعات کاملی داشته باشد تا بتواند در مدت زمانی مناسب، تصمیم های مناسب را گرفته و براساس آن عمل کند.

 

5 استراتژی بازاریابی در رکود

می توان گفت مهمترین ویژگی برای به کار گرفتن استراتژی درست در زمان رکود، شناخت مشتری است. باید بدانید که آنها چگونه می اندیشند و چگونه رفتار می کنند. همچنین باید بدانید که وضعیت اقتصادی فعلی چگونه بر مشتری های شما تاثیر گذاشته است. برای مثال اگر کالایی می فروشید که طبقه مرفه جامعه مشتری شما هستند، واکنش مشتری های شما نسبت به رکود اقتصادی با واکنش طبقات پایین تر متفاوت خواهد بود.

می توان از این پنج استراتژی در زمان رکود برای مقابله و عبور از آن استفاده نمود.

1- تحقیقات روی مشتری:

به جای اینکه بودجه خود را صرف تحقیقات بازار کنید، به این احتیاج دارید که بفهمید مشتری ها در دوران رکود چگونه ارزش های خود را بازتعریف می کنند و به رکود پاسخ می دهند. برای مثال کشش قیمتی تغییر می کند، یعنی اگر قبلا افزایش ده درصدی قیمت تاثیر چندانی بر میزان فروش نمی گذاشت اما اکنون ممکن است کمی افزایش قیمت باعث شود تا مشتری ها به سرعت ناپدید شوند. همچنین مشتری ها در دوران رکود زمان بیشتری را صرف می کنند تا کالاهایی را بیابند که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند. آنها همچنین بیش از گذشته چانه زنی می کنند. عقب انداختن خرید، توجه بیشتر به حراج ها و کمتر خرید کردن از ویژگی های اصلی رفتار مصرف کنندگان در دوران رکود است.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. 

article_image_one_477.jpg

2- تمرکز روی ارزش های خانوادگی:

وقتی دوران سخت اقتصاد فرا می رسد، جایگاه ارزش های خانوادگی برای مصرف کنندگان افزایش می یابد. به همین خاطر در این ایام معمولا آگهی هایی که مفاهیم فردگرایانه دارند جای خود را به آگهی هایی می دهند که صحنه هایی خانوادگی در آنها به چشم می خورد. جالب اینکه معمولا در دوران رکود میزان فروش کارت های تبریک، استفاده از تلفن و همچنین خرید لوازم منزل افزایش می یابد. به همین خاطر باید تلاش کنید تا محصول خود را به نوعی با ارزش های خانوادگی پیوند بزنید و به مصرف کنندگان نشان دهید که شما هم برای کانون خانواده ارزش قائلید.

3- حفظ هزینه های بازاریابی:

البته مهلک ترین اشتباه در دوران رکود، کاهش قابل توجه هزینه های بازاریابی است اما شیوه هوشمندانه این است در دورانی که بسیاری از رقبا توان پرداخت هزینه های بازاریابی را ندارند یا اینکه تمایلی به آن نشان نمی دهند، شما با بهره گرفتن از بازاریابی، سهم خود در بازار را افزایش دهید.حتی اگر می خواهید هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهید باز هم بهتر است این کار را هوشمندانه انجام دهید. برای مثال اگر هر روز یک آگهی ۳۰ ثانیه ای از شما در تلویزیون پخش می شود، به جای اینکه روزهای پخش آگهی را تغییر دهید، بهتر است از زمان آن بکاهید و در عوض باز هم هر روز در تلویزیون دیده شوید.

4- تجدید نظر در پیش بینی ها:

دوران رکود فرا رسیده، ممکن است از شنیدن این حقیقت خوشحال نشوید. اما هر چه زودتر آن را بپذیرید، از شانس بیشتری برای عبور از روزهای سخت برخوردار خواهید بود. یکی از نخستین اقدامات پس از پذیرش ورود اقتصاد به رکود این خواهد بود که در پیش بینی های خود تجدید نظر کنید.بیشتر طرح های شما در مورد اینکه طی ماه های آینده چقدر فروش خواهید داشت دیگر کاربرد چندانی نخواهد داشت. قواعد بازار نیز به طور کلی تغییر می کند. در این دوران بهتر است وضعیت بازار در رکودهای سابق را مورد مطالعه قرار دهید تا تصویر بهتری از آنچه پیش رو دارید به دست آورید.

5- حمایت از توزیع کنندگان:

در دورانی که اطمینان چندانی به بازار وجود ندارد، هیچ کس دوست ندارد که انبارش مملو از کالاهای فروش نرفته باشد. به همین خاطر سعی کنید روابط خود با توزیع کنندگان را توسعه دهید تا آنها انگیزه بیشتری برای فروش محصولات شما داشته باشند. تغییر در قراردادها و در نظر گرفتن امتیازاتی برای توزیع کنندگان می تواند به عبور شما از روزهای سخت یاری رساند. توزیع کنندگان در این دوران با مشکلات پرشماری از جمله مشکل نقدینگی مواجه می شوند. پس تلاش کنید حسن نیت خود را به آنها نشان دهید.



3 کلید کسب درآمد از وب سایت

یکی از روش هایی که میتوانید کسب و کار خود را به عموم مردم و جهانیان معرفی کنید، وب سایت شماست. چرا که امروزه همگان برای انجام هرکاری ابتدا سراغ اینترنت رفته و نیاز خود را در شبکه های اجتماعی یا وب سایت ها جستجو می کنند.

اگر هدف وب سایت شما افزایش فروش و توسعه کارتان است، باید به سه نکته توجه داشته باشید:

۱ثبت نام و اطلاعات مخاطبان یا مشتریان احتمالی

پس از اینکه سایت خود را طراحی و راه اندازی کردید اولین قدمی که برمیدارید ثبت اطلاعات مخاطبان یا مشتریان سایت جهت ارتباط بیشتر باشد.

برای انجام این کار میتوانید یک محصول یا اطلاعات با ارزش برای بازدید کنندگان تهیه کنید. مثلاً گزارشی رایگان در زمینه کسب و کار شما. سپس فرمی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید و آنها را به گونه ای ترغیب کنید که این فرم را که شامل مشخصات اولیه هر فرد هست را پر کنند. که البته فقط با داشتن محتوای خوب میتوانید به این منظور دست یابید. به این صورت شما لیستی از مخاطبان یا مشتریان احتمالی خود را دارید که میتوانید از طریق ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنید.

بعد از انجام این چند ایمیل که محتوای مفید و مورد نیاز مخاطبتان باشد را برای او ارسال کنید. ولی فراموش نکنید که در ارسال ایمیل زیاده روی نکنید. چرا که ممکن است ایمیل های شما تبدیل به هرزنامه برای مخاطب شود.

۲فروش محصولات و خدمات

برای اینکه مخاطب تبدیل به مشتری شود باید صفحه مربوط به محصول شما از لحاظ تبلیغاتی بسیار قدرتمند باشد تا مخاطب را جذب خود کند. باید وب سایت خود را مانند خانه ی خود بدانید. همانطوری که خانه ی خود را با مبلمان و تابلوها، زیبا و دلنشین میکنید باید وب سایت خود را هم به همان اندازه از تبلیغات و محصولاتی که برای مخاطبان جذاب باشد بیارایید. حداقل یک یا چند عکس از محصول خود را در سایت قرار دهید. راجع به محصولات و خدمات خود کاملا توضیح دهید و اطلاعات کامل در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید تا مجبور نشوند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های دیگری مراجعه کنند.

در ضمن به خاطر داشته باشید که حتما پرداخت وجه اینترنتی را هم در امکانات وب سایت قرار دهید.

۳با وب سایت کسب و کارتان را به رسانه ها معرفی کنید.

در سایت خود صفحه ای را به رسانه ها اختصاص دهید. در آن صفحه اطلاعات مختصری از خودتان، کسب و کارتان، عکس محصولات با کیفیت چاپ و … را قرار دهید و کار را برای رسانه هایی مانند نشریات، روزنامه ها و … آسان کنید تا شاید خبری در مورد شما چاپ کنند. همچنین می توانید آمادگی خود را برای مصاحبه با نشریات اعلام کنید و فرمی قرار دهید تا افراد علاقه مند به مصاحبه با شما آنرا پر کنند.